What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sale

Nu met een flink aantal RPG (square) original soundtracks en wat jap megadrive :)
Verder nog een Neo Geo Pocket console (als nieuw) en een aantal games en PC Engine games!
 
Naast het feit dat een groot aantal van jouw AES titels hier een goed onderdak heeft gevonden (rechtreeks of via via :lol: ), weet ik nu zeker dat wij op 1 lijn zitten qua games... Ben daarom ook heel benieuwd nj Naomi lijst!
 
Heb ook nog een paar CPSII games liggen. Die moeten er ook nog een keer op :S
Net als mijn Naomi hardware, PCFX, etc :P
 
Baki":2eimn69b said:
X68000 games added :) en 2 FF7 statues
Je moet de afbeeldingen (of de beschrijving) van de FF en Strider auctions ff aanpassen. Plaatjes kloppen niet met de tekst :-)
 
Weet niet waar je het over hebt :mrgreen:

Haha thx Cage!! Gefixt, beetje veel op ebay gezet de laatste dagen 😉
 
X68000, MSX2, Saturn Derby Stallion en een Dreamcast console toegevoegd :)
 
Ik heb hier nog een Alien vs Predator CPS2 liggen incl mobo.
Deze mag weg voor 175 euro, blue board btw. Batterij zit er nu ongeveer 2 jaar in.

En ik heb nog een phoenixed SF zero 2 liggen. Green board only.
Doe maar een leuk bod.

En een free bump for me :P
 
Eerst maar hier aanbieden:

Een naomi + dimm + gd-rom + capcom io + psu en alle kabels.

Btw Ken I found that Haohmaru statue yesterday!!! ;-)
 
Nee disc is van goud, zijn er maar 3 van wereldwijd ;-)
 
Heb ook nog een Chaos Field voor naomi in de aanbieding voor 75€
 
Update: een Final Fantasy, Yoshitaka, SNK, en andere art/guide books toe gevoegd!
 
Heb nog een Cosmic Smash naomi rom liggen met boekje en sheets.
75 euro :)
 
Back
Top