What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Run to Arcade Sticker

Vooruit, ik doe er ook een kindershirtje bij.
Al snap ik de datum van 1 aug niet. Ik ga uit dat dit 1 nov moet zijn.
Als het te moeilijk is dan laat ik hem skippen.
Maar die jongen van ons mag best met nostalgie op zijn borst rondlopen.
 
Ik maak in deze post de opsomming (en zal ik aanpassen):
Bestellingsdatum 1 november? (misschien zijn er mensen op vakantie)

Naam Maat kleur aantal
Da Dude XXL Zwart 1x
Umdlye M Grijs 1x
Michelze L Grijs 1x
Michelze M Bruin 1x
Ckong L Grijs 1x
Ratson L ? 1x
Brry71 L Grijs 1x (DLF)
Brry71 L Roze 1x (DLF)
Dames:
Ratson S Roze 1x getailleerd dames shirt (+ 5 euro)
kindermaatjes:
Michelze 116 Grijs 1x
///
Ratson L ? 1x Nozomi / Jamma the Hut
///
RudeRudy plexi van 30x20

Ik hoor het wel.
 
Ding ding, round over. Het is 1 Nov en ik neem de lijst van Michelze als order.
Het enige dat ik nog mis:
- Ratson: de kleur van de shirts.
- Ratson: logo voor Jamma the hut. PM sent
- Ruderudie: de kleur van het plexi. PM sent

Een aantal van de shirts zijn al klaar en kunnen z.s.m. gestuurd worden. Het andere deel zal ik vandaag bestellen en z.s.m. drukken/sturen.

Het bedrag is 12,50 per shirt. 3,50 voor verzending van de totale order. (dus 1 shirt kost 16 shipped; 2 shirts kosten 28,50 shipped)
Voor degene die bank gebruiken :
Firma : Jinxz
ABN AMRO : 49.47.11.981
t.n.v : Je NICKNAME, aantal shirts en je adres.

Voor Paypal gebruikers:
+1 euro (voor de leeches van PP)
account : CBL@JINXZ.NL

Stuur me ff een PM als je betaald hebt zodat ik kan dubbelchecken.
 
Ik maakt het ook vanavond nog over. Ga er vanuit dat het kindershirtje 12,50 is.
Zal later een foto posten van ons mannetje met shirt.
 
michelze":3hmij93w said:
Ik maakt het ook vanavond nog over. Ga er vanuit dat het kindershirtje 12,50 is.
Zal later een foto posten van ons mannetje met shirt.

12,50 klopt. Ben benieuwd ;)


@ Cageman & Jiggymf
Het logo van Daytona is copyrighted maar dit kan natuurlijk wèl :

cagetona.jpg
cagetona_grey.jpg

jigtona.jpg
jigtona_grey.jpg
 
je drukt ze toch zelf, dan maakt copyright toch niet uit?
 
yup, maakt helaas wel uit. Zelfs als ik ze zelf teken en het resultaat is identiek aan het origineel dan is het een probleem. Zelfs als m'n dochtertje mario na tekent en ik druk het op een shirt is het een nintendo copyright...
 
Voor iedereen die betaald heeft gaan vandaag de shirts op de post. Morgen moeten ze binnen komen.
Laat maar weten wat je er van vindt.
 
Hey Jinxz,
Ik had het geld overgemaakt met mijn vriendin haar rek nummer. Was dat vergeten te melden. Haar naam is J den Haan.
Beatmaster-P gaat effe kijken voor wat Jamma the Hut art dus daar hoor je nog van zodra ik meer weet.

btw: Mijn eerst volgende tattoo wordt Run to the Arcade. Weet alleen nog niet waar en hoe groot. Gestoord? Waarschijnlijk, maar ben er dan ook nog nooit van beschuldigd dat ik normaal ben :D
 
Ratson":3by3ny0k said:
Hey Jinxz,
Ik had het geld overgemaakt met mijn vriendin haar rek nummer. Was dat vergeten te melden. Haar naam is J den Haan.
Beatmaster-P gaat effe kijken voor wat Jamma the Hut art dus daar hoor je nog van zodra ik meer weet.

btw: Mijn eerst volgende tattoo wordt Run to the Arcade. Weet alleen nog niet waar en hoe groot. Gestoord? Waarschijnlijk, maar ben er dan ook nog nooit van beschuldigd dat ik normaal ben :D

Haha nu ben ik al helemaal benieuwd.

In de overboeking stond 'Ratson' dus het is goed gekomen.
 
Hey,

Ik heb me shirt ontvangen.
Ziet er zeer goed uit.
Kwalitatief goed shirt en print. gaat hopelijk heel wat wasbeurtjes mee ;-)

HEEL blij mee.
 
De mijne waren ook binnen vandaag, erg tof dat kleine shadaloo logo labeltje. Geefvt net dat beetje extra om het exclusief te laten ogen. Heel erg bedankt.
 
Bedankt voor de reacties. Goed om te horen dat ze in goede handen zijn gekomen ;)
 
btw: Mijn eerst volgende tattoo wordt Run to the Arcade. Weet alleen nog niet waar en hoe groot. Gestoord? Waarschijnlijk, maar ben er dan ook nog nooit van beschuldigd dat ik normaal ben :D

Gideon for president 8) !
 
ruderudie":1ye6kbyt said:
btw: Mijn eerst volgende tattoo wordt Run to the Arcade. Weet alleen nog niet waar en hoe groot. Gestoord? Waarschijnlijk, maar ben er dan ook nog nooit van beschuldigd dat ik normaal ben :D

Gideon for president 8) !

Dat is nog eens dedication!
 
Back
Top