Da Dude
Nozomi Elite
Ik zit ook steeds harder te denken aan een atomiswave.
want 20,- dollar per game is echt niks.
Maar kan ik dan beter het mobo daar meebestellen of ergens anders kopen?
P.s. ik neem aan dat die zo in me NAC kan?
Hoeveel buttons gebruiken de games?
Of heb ik wel een kickharnass nodig?
Ik hoor graag van jullie
p.s. fujita ???? wie is dat
want 20,- dollar per game is echt niks.
Maar kan ik dan beter het mobo daar meebestellen of ergens anders kopen?
P.s. ik neem aan dat die zo in me NAC kan?
Hoeveel buttons gebruiken de games?
Of heb ik wel een kickharnass nodig?
Ik hoor graag van jullie
p.s. fujita ???? wie is dat




