What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ruderudie's room

Ik zit ook steeds harder te denken aan een atomiswave.
want 20,- dollar per game is echt niks.

Maar kan ik dan beter het mobo daar meebestellen of ergens anders kopen?

P.s. ik neem aan dat die zo in me NAC kan?
Hoeveel buttons gebruiken de games?
Of heb ik wel een kickharnass nodig?

Ik hoor graag van jullie

p.s. fujita ???? wie is dat

(offtopic) anti-google, cageman?
niet dat ik het eens ben met hun praktijken... als je ziet wat ze allemaal van je bijhouden..

Aw is inderdaad standaard jamma. Je kunt daarbij switchen middels een dip tussen 15 en 31 hz. Ideaal dus, ziet er ook op je astro echt top uit. Aw gebruikt 5 buttons, naast de 4e "mvs" button dus nog een button. Fluitje van een cent, op mijn jamma loom is alles in ieder geval al doorgetrokken tot de stekkertjes onder het cp, hoef je dus alleen de wire te volgen en vanaf daar naar je button door te lussen.

Voor het mobo moet je op ebay wezen of suppliers als ECL, Welink, Fujita. Bij
die chinees zelf hebben ze niets liggen.

@ Cageman: zoek fujita is op met google.nl. Dan begrijp je waarom ik het vroeg :P :P :P

Maar bedankt voor de info.
Ik heb atomiswave wel in mijn hyperspin draaien, maar wil het graag orgineel voor me NAC.
alleen 120 voor een spel, of 20 voor een bootleg. mij boeit dat niet.

Ik ga zoeken.

Nadat het scherm van de Aero horizontaal is gegaan heb ik er zolang een dedicated Final Fight van gemaakt 8)

Ik heb nog een 2p6b panel liggen, dus ik denk dat ik er een CPS2 cab van ga maken. Kom nu nog 2 witte 30mm pushbuttons tekort, dus wie die nog heeft liggen: pm please!
Beeld was bij de vert games altijd wat golvend, maar het plaatje is nu echt rete strak! Geen idee hoe dat kan, maar je ziet nu wel echt goed dat het een scherm is met weinig uren.

DSC03684.jpg

Looks good man, vet hoor! Was koud kunstje om scherm te draaien, hoe lang hebben we erover gedaan 15 mins max ofzo toch? Ik denk dat ie voor dedicated CPS2 wel erg geschikt is, scherm is echt rete strak!

Kleine update. Half jaartje geleden kwam ik bij Ikea zo'n magneetbord tegen. Ik dacht: meenemen en iets cools van maken! Na een tijdje zoeken naar goede kwaliteit magnets en een beetje sprokkelen is het een mooie toevoeging geworden in de gameroom:

DSC05134_zps40ee9a04.jpg

DSC05139_zpsac4f4881.jpg

DSC05138_zps96ce6cd0.jpg

DSC05133_zps576112ed.jpg

Ziet er mooi uit Rudie. Waar heb je die afbeeldingen eigenlijk op geplakt. Lijkt wel glas of zo.

Die marquee-style magneten zijn volledig van metaal, die zijn wel echt top, komen uit de VS. De rest is in feite plastic/plexi met daarin een afbeelding, komen van een spanjaard op ebay. Ook mooi, in feite is het ook mogelijk om van alle afbeeldingen die je wilt een magneet te laten maken, zolang de kwaliteit van de afbeelding goed genoeg is. Heb zelf een gedeelte uit de collectie gepakt en een gedeelte is op verzoek gemaakt.

Erg strak! Prachtig om te zien, inclusief de 8-bit Nintendo love :)

Back