What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

Vind ze ook vreselijk, maar het is wel een uniek plaatje.
 
Ik vind het "zwevende" panel er erg gaaf uitzien, Er is ook een 18 inch versie van de consolette.
Bijna alle Namco cabinets hebben die geweldige aparte oldschool Japanse look. Exeleena Blue,Cyberlead precies zo
 
Kijk naar een minicute. Past prima ;-)

http://arcade-system.actifforum.com/t47 ... s-d-arcade

eoju_sknro-img600x450-1277000635em2bhb17957.jpg
 
Nee, dat klopt. het zit er, maar 2 volwassenen naast elkaar is mij ook iets te knus op zo'n minicab
 
Ik vind die consolette een geweldig ding om te zien.
Ik ben nou eenmaal een beetje vreemd.
 
Ratson":35bpgyr1 said:
Ik vind die consolette een geweldig ding om te zien.
Ik ben nou eenmaal een beetje vreemd.
Sinds je je nieuwe gebit hebt niet meer hoor ;) :mrgreen:
 
Wat een game. lachen om een keer te doen.


p.s. vraagje, zijn die Metal Gear Solid cabs al weg?
Zijn die ergens in nederland nog te doen.
 
Game is easy te spelen... Het zijn kleine partygames , erg hoge funfactor!
 
Da Dude":1z4wm02r said:
Wat een game. lachen om een keer te doen.


p.s. vraagje, zijn die Metal Gear Solid cabs al weg?
Zijn die ergens in nederland nog te doen.

Ik heb er 1 achtergehouden voor mezelf, ouwe MSX fan ;)
 
je moet ook niet alles wegdoen.
Ik nodig mijzelf graag een keer uit als je hem aansluit ;-)
 
Da Dude":2oqwovas said:
je moet ook niet alles wegdoen.
Ik nodig mijzelf graag een keer uit als je hem aansluit ;-)

Metal gear, Castlevania,Otomedius... Misschien maar eens een Konami Event houden...:)
 
Back
Top