What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

Zaterdagmiddag Aero pickup....

SegaAero.jpg
 
sombetzki":2kkgzvcm said:
Ik had ze al gezien op fb, maar damn wat een supermooie cabs zijn dat. Lijken wel nieuw man!

Zit een hoop poetswerk in :)
Meeste Aero's zijn redelijk bagger van de "Granny"-arcade, maar deze vielen mee
 
rklok":30p51mn1 said:
sombetzki":30p51mn1 said:
Ik had ze al gezien op fb, maar damn wat een supermooie cabs zijn dat. Lijken wel nieuw man!

Zit een hoop poetswerk in :)
Meeste Aero's zijn redelijk bagger van de "Granny"-arcade, maar deze vielen mee

Als je je een keer een dagje verveeld mag je gerust komen poetsen in Siddeburen hoor :mrgreen:
Mooi resultaat iig! Nog bijzondere dingen tussen de Granny spullen gevonden?
 
Haha, CIF doet wonderen!

Eigenlijk nog weinig bijzonders tot nu toe . De 2e container moet nog komen , daar hoop ik op wat meer betere cabinets. Vooralsnog heel veel "Lucky Lines" en Mahjong...
 
Granny was meer een goktent? :mrgreen:



Heb je nou zo'n Tetris met mega sticks gekocht? Ik zag die op FB. Lachen ding
 
Ja , definately een goktent....

Ja, zo'n Dekaris (Giant Tetris) , is eigenlijk een grote controller met een beamer erin..
Wel een gaaf spel inderdaad, die grote controllers schudden alle kanten op door de ingebouwde rumble
 
Back
Top