What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

AWESOMENESS OVERLOAD

awesomeness-overload_o_629061.gif



tja. New net city. blijft toch wel mijn favo crt cab.
wie weet komt er ooit weer 1 terug in mijn hok.
Best of both worlds: NNC en een Vewlix
 
nieuwe zending deze week :

(New) Astro, NNC, Egret 2,3 , Cute, MVS-U4, Aero, Noir, Taito MT5 !, VF5 Lindberg DX set....!
 
Ja inderdaad, 1 van de weinige Candies die ik nog niet aangeraakt heb
 
Gruwelijk vet zeg!!! Ik vraag me af, hoe vind je de juiste mensen en lokaties.... Ik zoek nog steeds een arcade kast, niet schreeuwend duur maar gewoon een cab voor op kantoor voor onze retro stijl game-studio.
 
Kenshiro":2pa0shum said:
Gruwelijk vet zeg!!! Ik vraag me af, hoe vind je de juiste mensen en lokaties.... Ik zoek nog steeds een arcade kast, niet schreeuwend duur maar gewoon een cab voor op kantoor voor onze retro stijl game-studio.

Ik zeg Astrootje neerzetten voor 525 euro...
 
rklok":37odb3zn said:
Kenshiro":37odb3zn said:
Gruwelijk vet zeg!!! Ik vraag me af, hoe vind je de juiste mensen en lokaties.... Ik zoek nog steeds een arcade kast, niet schreeuwend duur maar gewoon een cab voor op kantoor voor onze retro stijl game-studio.

Ik zeg Astrootje neerzetten voor 525 euro...

Wat heb je in de aanbieding, eventueel foto's?
 
NOS Egret!?

Hoeveel ribben moeten daarvoor worden ingeleverd ;)?
 
rklok":wojkrkti said:
Aha :)

De vraag is nu hoeveel dat in monetaire waarde is. Ofwel, wat vraag je voor deze cab? Of is hij niet te koop?

En nee, niet voor mezelf, maar misschien voor anderen hier. We hebben weer een berg nieuwe leden die candy lekker vinden.
 
Dat kan, maar ik snap niet waarom je de prijs er niet meteen hier bijzet? Wat is daar de reden van?

Het is wel een prima prijs, trouwens.

Maar repareer je site eens, jonguh. Klikken van 'Current Arcade Stock' doet dit:

Code:
Not Found
The requested URL /Shop/Arcade/ was not found on this server.
 
Ik vind het wel leuk, deze in progress en shine posts.

Het is niet het verkoop topic, maar zet de prijs er maar meteen bij voor eventuele ge-intresseerden. al ben ik bang dat deze al gedipst was voordat ie uitgeladen was. :-)
Mooie cabs die egrets
 
Ja inderdaad post ik de nieuwe, bijzondere en interessante dingen hier.

Verkopen post ik altijd in het buy,sell en trade topic, zoals het hoort toch ;)
Op NeoArcadia wordt je afgeschoten als je een post doet met een prijs buiten de verkooptopic
 
Back
Top