What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

Coolest dad in the world!! :)

block.jpg
 
Lachen die, Nog gezien hoe kids daar helemaal los op gingen. PS je hebt ook zoiets met ballen gooien naar een huge screen. Die was helemaal apart.
 
(Deel van het) Shmupteam Noord op bezoek gehad.... gezellig, kritisch, maar toch een leuke Astrodeal :)
 
Yep, was weer mooi om bij Ronnie langs te gaan.
Erg jammer dat Marco niets snapte van Block People en daarom ons potje steeds verpestte. Beetje mannetje opsluiten enzo, kind zou nog beter gespeeld hebben...

En ik heb net in Foxhol iemand afgeleverd die heel happy is met zijn Astro :)
 
Erg jammer dat Marco niets snapte van Block People en daarom ons potje steeds verpestte. Beetje mannetje opsluiten enzo, kind zou nog beter gespeeld hebben...

Bovenstaand fenomeen noemen we projectie :mrgreen:
 
De Astro staat mooi te zijn in de woonkamer :)

Ik ben inderdaad errug kritisch, ook altijd tegen de anderen aan het zeiken dat ze hun monitor beter moeten afstellen of dat ie een keer een capkit moet hebben hahaha! Pic in de gallerij trouwens!
 
Sweet jezus wat een lading cutes! (De lixen zijn mij persoonlijk te nieuw..)
De canary is ook weer zo'n pronkstukje uit de 90's hoor!
 
Ik ben wel erg benieuwd naar de prijzen, Ronnie. Waarvoor zou zo'n pop'n music gaan?
 
rklok":wt0sd6kv said:
Die is verkocht (aan een member).....
Ik ga binnenkort wel een keer bij Dexx langs :D

(gokje. Ga ik door voor de koelkast? :))
 
Denk het wel.

Minicutes, zijn die in de aanbieding ofzo? Of moest je de reserveringslijst ff naar 0 brengen hahahaha
 
Holy shit, die cutes zijn nergens te vinden en ronnie vind er een shitload van :?:

Heb je voor al je kinderen (bewust en onbewust :D ) een cute gekocht?
 
Marcosan30":2fhvii2n said:
Holy shit, die cutes zijn nergens te vinden en ronnie vind er een shitload van :?:

Heb je voor al je kinderen (bewust en onbewust :D ) een cute gekocht?

Ja, ik houd er wel 2 denk ik , (voor de bewuste) :)
 
Zieke lading cutes. Ik snap wel niet dat ze zo populair zijn terwijl ze zo oncomfortabel zijn om achter de gamen :P
 
Nog altijd benieuwd naar de prijzen. Gewoon om een idee te krijgen van wat het in de handel doet.
 
Back
Top