What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

Da Dude":1t74v6jv said:
Slim, omlaag die prijzen daar.
Ik heb vaak met Fransen het gehad over de prijzen daar. Die verwezen me door naar een arcade site waar de prijzen zo'n 500 euro hoger lagen dan bij Ronnie.
Verkoop van cabs wordt iedere verkoper beter van, maar die fransen slaan echt door daar.

Er is wel wat te zeggen voor de laatste prijzen van Arcade AM en NEO Legend. Ze claimen alles te verkopen met nieuwe buttons en sticks en capkits. Dat mag best wat meer kosten. Alleen was het verschil wel erg groot tot voor korte tijd. Zij komen nu ook met New Net City voor 1100 euro geloof ik.
 
Jinxz":2sn9j08u said:
rklok":2sn9j08u said:
De franse Arcademarkt is jarenlang gedomineerd door 1 of 2 bedrijven. Prijsafspraken tussen de bedrijven heeft er lang voor gezorgd dat deze gasten bakken met geld hebben verdiend.

Niet om lullig te doen en misschien nieteens aan jou gericht maar dat argument trek ik niet meer. Als ik kijk naar de exorbitante prijzen die Zpeakadingle vraagt voor cabs die de andere "1 of 2 bedrijven" niet aanbieden dan doet hij precies hetzelfde. Vervolgens de producten van de andere "1 of 2 bedrijven" aanbieden voor minder en schreeuwen dat de concurrenten te duur zijn!
Ik las met afschuw z'n topic hier op Nozomi waarin hij ook mij een hak zette door te schreeuwen dat ik iets te duur aanbood... Ik heb m'n klant netjes het verschil teruggegeven en als service de cab vrijwel gratis laten bezorgen. Moet ik nu de prijzen gaan noemen die een Mario Kart GP2, Metal Gear of wat-dan-ook zou mogen kosten en verwachten dat de klant z'n verschil terug krijgt???
Als men meerwaarde in het product stopt door ze te refurbishen, transport voor ze regelt, huur en personeel betaald voor een showroom, aftersales regelt, service biedt door vragen te beantwoorden i.p.v. door te sturen naar fora, helpt bemiddelen bij transportschade, upgrades uitvoert, upgrades ontwikkelt dan mag er best eens een centje extra voor gevraagd worden.
End of rant, my 2 cent.

Het is ook geen argument, maar een middel voor mij om meer te verkopen in Frankrijk, waar Japanse Arcade toch het grootst is in Europa.
Met het laatste deel ben ik het zeker eens, alleen was het verschil tot voor kort wel erg groot en zeker geen centje!.
Het eerste gedeelte is jouw beef met Michael, dus hier niet helemaal op zijn plaats imo
 
rklok":3n72rtr8 said:
Het eerste gedeelte is jouw beef met Michael, dus hier niet helemaal op zijn plaats imo

Ik verlaag me niet door zijn topic te bumpen. Hij deelt een container met jou dus bump ik gratis jouw topic ;)
No flames intended naar jou.
 
Zij komen nu ook met New Net City voor 1100 euro geloof ik.

Tot 2 a 3 jaar terug ging een NAC daar voor 1200,-. Dan zijn ze zeker iets tot inkeer gekomen.

Ze zullen ook wel merken dat hun klanten voor het verschil liever op en neer rijden naar NL.
 
Guys, zo te zien ligt de markt voor het grijpen voor de Ollanders met reasonable priced cabs. Beter met elkaar dan tegen elkaar doen toch, beetje verdeel en heers spelen en doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
 
Ik wil nog steeds een Capcom Mini Cute... Geel, Blauw, Groen, Paars, Goud maakt niet uit, maar niet voor een godsvermogen :P
 
Ik ook, zelfs zonder scherm bedrading of inhoud.
alleen de kast, de rest regel ik zelf wel.
 
Er komen er een stuk of 10 binnen over een maand of 2, ze kosten 1750 euro...
 
Lieve ronnie ponnie, als we met meerdere mensen kopen, kan er dan wat van de prijs af?
Een soort quantumkorting :mrgreen:

Je mag me het antwoord wel pm'en
 
Marcosan30":1fpba8b1 said:
Lieve ronnie ponnie, als we met meerdere mensen kopen, kan er dan wat van de prijs af?
Een soort quantumkorting :mrgreen:

Je mag me het antwoord wel pm'en

:) wel wat, maar niet veel...

Cutes zijn redelijk schaars geworden in Japan. Af en toe op Yahoo komen ze voorbij en ze worden mij nooit aangeboden door leveranciers. Deze partij is de eerste en ik denk ook laatste die aangeboden werd en ging gewoon naar de hoogste bieder, daar is de prijs ook op gebaseerd Er zijn er al 8 gereserveerd door mensen die al een aantal maanden op een "19 inch" lijstje staan
 
Zo nodig hoef k nou ook weer geen Cute.
Ik heb mijn Ambo waar k nog (bijna) dagelijks van geniet :D

k zou dr nog wel een xtje een Naomi bij willen, puur voor Xbox 360 en Dreamcast gebruik :mrgreen:
 
Bedankt voor de informatie Ron,

Hier moet ik wel even over na denken, voor het zelfde geld heb ik ook (bijna) een vewlix.
Ik kom er even op terug :D

Shit soms zou ik willen dat ik wat minder arcadeverslaafd was :D
 
Jinxz":26cpuww9 said:
rklok":26cpuww9 said:
De franse Arcademarkt is jarenlang gedomineerd door 1 of 2 bedrijven. Prijsafspraken tussen de bedrijven heeft er lang voor gezorgd dat deze gasten bakken met geld hebben verdiend.

Niet om lullig te doen en misschien nieteens aan jou gericht maar dat argument trek ik niet meer. Als ik kijk naar de exorbitante prijzen die Zpeakadingle vraagt voor cabs die de andere "1 of 2 bedrijven" niet aanbieden dan doet hij precies hetzelfde. Vervolgens de producten van de andere "1 of 2 bedrijven" aanbieden voor minder en schreeuwen dat de concurrenten te duur zijn!
Ik las met afschuw z'n topic hier op Nozomi waarin hij ook mij een hak zette door te schreeuwen dat ik iets te duur aanbood... Ik heb m'n klant netjes het verschil teruggegeven en als service de cab vrijwel gratis laten bezorgen. Moet ik nu de prijzen gaan noemen die een Mario Kart GP2, Metal Gear of wat-dan-ook zou mogen kosten en verwachten dat de klant z'n verschil terug krijgt???
Als men meerwaarde in het product stopt door ze te refurbishen, transport voor ze regelt, huur en personeel betaald voor een showroom, aftersales regelt, service biedt door vragen te beantwoorden i.p.v. door te sturen naar fora, helpt bemiddelen bij transportschade, upgrades uitvoert, upgrades ontwikkelt dan mag er best eens een centje extra voor gevraagd worden.
End of rant, my 2 cent.



Hoi jinxz, hele mooie woorden.
Ik heb geen problemen met jou of andere mensen. verkopers , handelaren en andere. de markt is groot genoeg
Concurentie is goed voor de markt en stabiliseert zich zelf wel, kijk maar naar de Darius Cabs, zijn ineens 1500+ euro's goedkoper geworden.

Mocht je iets persoonlijks tegen mij hebben l dan PM me maar .


Feit is wel dat je heel goed gebruikt maakt van dit forum en daar feliciteer ik je zelf voor,eerst een hele goede vertrouwend basis opbouwen en dan je Spul aanbieden voor " forumleden" prijzen, onder het mom van. ik handel gewoon en probeer gewone marges aan te houden en niet om in 1 klap binnen te lopen.

Binnenkort komt er ook een Online versie in Frankrijk met arcade parts, voor normale prijzen voor iedereen.

Einde off topic


PS Kleine edit, Jinxz in mijn post heb ik niemand persoonlijk genoemd of geprobeerd omlaag te halen, In tegenstelling tot jezelf aangezien je namen noemt.
 
Pffffff, is hier nu genoeg over gezegd :?:
Laat iedereen uitgaan van zijn eigen kracht en niet anderen devalueren of in diskrediet brengen :D

Ik zie liever weer on topic mooie arcadespullen :mrgreen:
 
Marcosan30":2t7bcjpf said:
Pffffff, is hier nu genoeg over gezegd :?:
Laat iedereen uitgaan van zijn eigen kracht en niet anderen devalueren of in diskrediet brengen :D

Ik zie liever weer on topic mooie arcadespullen :mrgreen:


Inderdaad, volgende container komt vol met spannend materiaal
Waaronder een lets go Jungle!, de cyber diver vewlixen, en andere beauty's
 
Back
Top