Da Dude
Nozomi Elite
En nu hij er wel 1 heeft Candies allowed????
Maar wat wil hij dan met een astro?
Maar wat wil hij dan met een astro?
ElPancho":3kigyx11 said:Wat dingen door elkaar .... hij organiseert eurocade niet, dat doen Level42, Erik en nog wat anderen.
Bruno is wel eigenaar van dlf. en heeft geen last van een plastic-allergie.
rklok":1nlo3lg1 said:ElPancho":1nlo3lg1 said:Wat dingen door elkaar .... hij organiseert eurocade niet, dat doen Level42, Erik en nog wat anderen.
Bruno is wel eigenaar van dlf. en heeft geen last van een plastic-allergie.
klopt helemaal, alleen vertelde hij me wel dat hij 1 van de mede organisatoren is...
Marc":2gd56onx said:Niet zo bijzonder, zag er afgelopen zaterdag nog 1.![]()
Ze komen me qua design wel een beetje bekend voor. Lijkt me immitatie/goedkope knock offs. Bear 25? Zien er wel OK uit op zich. Belangrijkste is de monitor natuurlijkrklok":1134ox6b said:Deze "Bear 25" broertjes heb ik nog nooit gezien, iemand ????????
Ze hebben Nanao/Toshiba25" schermen