What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

Wat dingen door elkaar .... hij organiseert eurocade niet, dat doen Level42, Erik en nog wat anderen.
Bruno is wel eigenaar van dlf. en heeft geen last van een plastic-allergie.
 
ElPancho":3kigyx11 said:
Wat dingen door elkaar .... hij organiseert eurocade niet, dat doen Level42, Erik en nog wat anderen.
Bruno is wel eigenaar van dlf. en heeft geen last van een plastic-allergie.

klopt helemaal, alleen vertelde hij me wel dat hij 1 van de mede organisatoren is...
 
Vrijdagmiddag project...

Van deze onderdelen maak ik een hagelnieuw gespoten Pony III

pon.jpg
 
rklok":1nlo3lg1 said:
ElPancho":1nlo3lg1 said:
Wat dingen door elkaar .... hij organiseert eurocade niet, dat doen Level42, Erik en nog wat anderen.
Bruno is wel eigenaar van dlf. en heeft geen last van een plastic-allergie.

klopt helemaal, alleen vertelde hij me wel dat hij 1 van de mede organisatoren is...

He only wish. Nee, hij is zeker niet één van de organisatoren, moge dat duidelijk zijn. :)

Maar hij is wel één van de weinige op DLF die geen afkeer van Candy cabs heeft. Ben trouwens benieuwd naar zijn roadtrip story op DLF voor deze pickup.
 
Er kan ook makkelijk sprake zijn van een spraakverwarring, beide niet native in Engels enzo...in ieder geval is Bruno niet onderdeel van het Eurocade team maar hij voorziet ons natuurlijk wel van de nodige forum ruimte....

En ik heb ook geen last van plastic allergie hoor, mijn Hard Drivin' heef ook een plastic kap..... :P

De reden voor geen plastic op Eurocade is even simpel als eenvoudig: het is niet de doelgroep.
En hadden we zeeën van ruimte dan zat ik er echt niet mee als er wat van dat plastic zou staan, maar met alles wat NU al aangemeld is gaat het gewoon niet lukken. Er zullen zelfs een stuk minder flipperkasten zijn dan vorige keer denk ik, ook vanwege ruimte.

En groter groeien......ik heb op SLAM in de UK gezien dat ik dat eigenlijk niet zo heel graag wil....hooguit met kleine stappen....

Hoop toch wat candy-mensen te mogen ontvangen, jullie racers zijn niet te versmaden ;) ;)
 
Deze "Bear 25" broertjes heb ik nog nooit gezien, iemand ????????
Ze hebben Nanao/Toshiba25" schermen


Bear.jpg
 
rklok":1134ox6b said:
Deze "Bear 25" broertjes heb ik nog nooit gezien, iemand ????????
Ze hebben Nanao/Toshiba25" schermen
Ze komen me qua design wel een beetje bekend voor. Lijkt me immitatie/goedkope knock offs. Bear 25? Zien er wel OK uit op zich. Belangrijkste is de monitor natuurlijk
 
Ziet er strak uit. In het echt nog vetter denk ik. Mooie cabjes zijn dat toch! Was overspuiten een wens van de klant of is ie voor jezelf?
 
:-)

Smaken verschillen, gelukkig. Ik vind de paintjob fantastisch: de cab ziet er als nieuw uit. Superstrak. Maar ik vind het nog steeds een ontzettend lelijk ding :mrgreen:
 
Als er een 2e meet komt kom ik ook zeker ff een buurten! Na het bezoekje aan het NGC kriebelt het weer ;)
Ik zag trouwens tussen neus en lippen door de marquee op deze cab : Madonna.jpg


artwork_small.jpg



Haha! Ronnie weet wat ik bedoel ;)
 
Back
Top