What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

studentzki":25sb6ejw said:
Wat weer een vette shit!!!!

Iemand nog een nier kopen? Heb er nog wel eentje over :lol:

Ja, stuur maar op. Wel graag aangetekend en een beetje snel ;-)
 
studentzki":c9znwtul said:
Wat weer een vette shit!!!!

Iemand nog een nier kopen? Heb er nog wel eentje over :lol:

Als hij gevuld is met bier, altijd interesse! ^^
 
Het had 9550 yen kunnen zijn. Die 450 zat in de coinbox van mijn AMBO :)
Heb er inmiddels wel een paar weggegeven.

Damn, 2 pony's en een Capcom mini :shock:
Leuke combo.
 
rklok":1bc7z401 said:
Het mooie resultaat na 3 jaar Candy Cabs cleanen : 9100 Yen in contanten :)

Yen.jpg

Nou leuk zeg! Je moet die radioaktieve spin ook nog even op de foto zetten Ronnie. Was toch ook een leuke verrassing? :) Als je een paar 100JPY muntjes kunt missen dan houd ik me aanbevolen. :D

...En die cabjes zijn ook erg 'schattig' trouwens.
 
goatboy":46dbm4wi said:
Nou leuk zeg! Je moet die radioaktieve spin ook nog even op de foto zetten Ronnie. Was toch ook een leuke verrassing? :)

Oh ja die rode... die beet deed niet echt pijn, maar wel vreemd dat ik nu wel zonder hulpmiddelen zo tegen een muur op kan lopen ...
 
En hoe staat het met de NNC waar je over Twitterde? :)
Ben wel benieuwd (ook naar de prijzen).
 
joeks":7gspqw2c said:
En hoe staat het met de NNC waar je over Twitterde? :)
Ben wel benieuwd (ook naar de prijzen).

NNC's zijn binnen... zullen 895 euro per stuk gaan kosten.. De 1e 3 heb ik gestest en zijn in topstaat!
 
rklok":3om39egt said:
NNC's zijn binnen... zullen 895 euro per stuk gaan kosten.. De 1e 3 heb ik gestest en zijn in topstaat!

Klinkt goed. Een NNC zou niet misstaan naast mijn Astro's en Blast City.
 
rklok":3ok2p3xy said:
Ik geef het op, welke MVS game is dit?
Kudos voor de foto overigens, je hebt het zo getimed, dat het moeilijk is om te achterhalen welke game dit is. En een hele mooie shot! :mrgreen:
 
Back
Top