What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

goatboy":1d4y7dcs said:
rklok":1d4y7dcs said:
zpeakabonk":1d4y7dcs said:
nac et nnc zie je genoeg :mrgreen:

Sorry Henk , je hebt maar een 'gewone' nnc :)

:lol: Tja, Geef me dan maar nog zo'n gewoon ding met zo'n standaard scherm erin. 8)

Trouwens, heb je meerdere van deze Candy 25's? Het panel op de laatste foto's is anders namelijk.

Scherm gezien :), dit is dezelfde cab maar er zaten 4 nos panels bij... en er staat er inderdaad nog 1.. maar die heeft niet het rotate machanism
 
Ahhh.. de windy's. Eén van de mooiste cabs aller tijden, imo! Wat een mooi plaatje maken ze zo :-)
 
Erg tof zo Ronnie! Blijft toch cker een van de "Candyste" cab die er is ;)
 
8) Zie je niet vaak 2 Windy's naast elkaar 8) inderdaad gaaf!
Waar heb je die nu weer vandaan getoverd? Ik heb ze niet zien staan bij je...
 
Geweldig mooie combo! Originele schermen? Lijkt het nou zo of heeft het Windy scherm een groot convergence probleem onderaan het scherm?
 
goatboy":3jrfwikx said:
Geweldig mooie combo! Originele schermen? Lijkt het nou zo of heeft het Windy scherm een groot convergence probleem onderaan het scherm?

Ja goed gezien Henk, de Windy 1 heeft linksonder inderdaad een groot convergence problem en de Windy 2 draait alleen 15 khz..
 
magneet strips FTW ;)
erg mooie cabs btw, het is dat ik geen ruimte meer heb, (of ik moet het maken) dan had ik er gelijk 1 neergezet :D
 
NNC, NNC, NNC, cute, NNC, NNC, NNC !!

:-D
 
Back
Top