Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Als deze binnen zijn moeten we maar een soort van meet doen, als daar interesse voor is..
Waarschijnlijk komt tegelijkertijd ook de andere container met 50 cabinets binnen... daar zit van alles in...
Blast is zekers populair de laatste tijd, net weer eentje een keer in Nederland verkocht met alles erop en eraan : incl Xbox 360 en Dreamcast hacks
Ik heb ook interesse! Wil nog graag een 2e cab voor naast mn NAC. Voor verticale spellen. Hij moet alleen wel helemaal uit elkaar kunnen (net zoals de NAC), anders krijg ik em nooit via smalle trap naar de zolder.
Haha, kan me nog herinneren toen ik op dit forum zat, dat het krijgen van Japanse cabs zo'n 5 jaar geleden een heel gedoe was in Nederland of vergis ik me?