What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

goatboy":3gzrak23 said:
Projectje? Ziet er al top uit toch? In elkaar zetten en verkopen dat kreng. ;)
En? Fijne vakantie gehad? :)

Zeker fijne vakantie gehad thanks!

Ja twas tot nu toe toch wel een projectje, ik had een "before" foto erbij moeten doen :)
Wel een TOP-scherm trouwens!
 
Ziet er inderdaad erg aantrekkelijk uit. Wel veel werk om zoiets bij te houden denk ik.
 
Het ziet er gelikt uit, zeg. Ik zou wel de directe URL naar je emailadres vervangen door een contact form. Direct plaatsen van je E-Mail adres op je site is een garantie voor een hele grote berg spam in je mailbox.
 
Heel erg tof gaat dat worden, ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Global domination!
 
Sega Aero , klaar en verkocht...

Aeroready.jpg
 
Netjes Ronnie! Zal ook eens foto's posten van mijn Aero projectje..... al zal dat wel wat langer duren :)
 
zo.. dit zouden meer mensen moeten doen :) zo NETJES, als je ziet hoe sommige cabs uit japan komen :D
 
Jij weet niet wat er IN de dozen zit, he. Kan wel een hele stapel losse onderdelen zijn ;-) ;-)
 
Cageman":hrikq5na said:
Jij weet niet wat er IN de dozen zit, he. Kan wel een hele stapel losse onderdelen zijn ;-) ;-)

dat is waar :) maar in het algemeen is dit wel klasse :mrgreen:
 
Kun je is een lading foto's posten met cabs die je voorbij hebt zien komen in die loods van je? ;-)
of bewaar je die foto's niet?
 
net een call off gedaan voor 36 cabs!!

7 Atomiswave
6 New Astro City
5 New Net City
4 Net City
14 Blast City

as dat maar goed gaat!!!
 
Back
Top