What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

:shock: wow nice Ronnie

Het lijken new net city's te zijn, maar het control panel lijkt wel blauw en met een card reader?
Zat er ook hardware in kasten?
 
Marcosan30":227p1ku4 said:
:shock: wow nice Ronnie

Het lijken new net city's te zijn, maar het control panel lijkt wel blauw en met een card reader?
Zat er ook hardware in kasten?

Nee geen hardware, alleen de kaasten...
Ik heb die blauwe controlpanels ook nooit gezien....
 
Kerel, ziet er weer mooi uit zo'n baal vette cabs bij elkaar. Ben ook wel beniewd naar je foto van het control panel.
 
Inderdaad.. Namco System 357 hardware.. mocht je toch nog ergens een moederbord tegenkomen, let me know :-)
 
Cageman":3p1iim8z said:
Inderdaad.. Namco System 357 hardware.. mocht je toch nog ergens een moederbord tegenkomen, let me know :-)

Ok will do, net wel een Namco 256 uit een Blast getrokken...
 
Namco 357 hardware zal nog wel wat waard zijn, aangezien deze gebaseerd is op
Ps3 hardware, zijn echter maar een paar games voor.

Arjan ben je geïnteresseerd in het moederboard of een specifieke game?
 
WTF. Zo zie je ze nooit, en nu bij 3 mensen tegelijk.
Albert Heijn spaarzegel actie geweest waar ik dan weer niks van weet????

In Japan wel wat potjes op gespeeld. is wel heel mooi.
 
Apart om te zien dat je je weer eens hebt laten inspireren door andere forummembers en vervolgens op de dag dat die container er is je gelijk deze foto post! Très chique!
 
Er is geen sprake van inspiratie door een ander forumlid hoor als je Chris bedoeld. Ik houd de planning niet in de gaten van medehandelaren.
Ik post deze foto alleen maar omdat ik vanmiddag de cab heb opgebouwd voor iemand, het heeft verder geen duistere bijbedoelingen hoor...Hasan...
Deze is overigens niet te koop, mocht je interesse hebben ;)
 
Back
Top