What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Rez en Ikuraga naar XBOX LIVE ARCADE!

Dat wordt huilen met de pet op. Er zal toch nooit iets boven de Dreamcast versies gaan, dus deze ook niet.

Ben blij dat het gebeurd, dan kunnen de huidige generatie gamers ook genieten van een paar meesterwerkjes.

Ken":23sls186 said:
Dat wordt huilen met de pet op. Er zal toch nooit iets boven de Dreamcast versies gaan, dus deze ook niet.
Ik durf te wedden dat jij ze download :lol:

Rano":10s1lf22 said:
Rez en Ikuraga naar XBOX LIVE ARCADE!

Triple wh00t!

Heel goed nieuws IDD! Ik ben benieuwd wat voor Achievements Rez gaat bevatten :twisted:

Twee hele mooie games die we zometeen kunnen downloaden, de betere games beginnen nu echt te komen voor XBLA.

Ken":3cqecxm7 said:
Ik zou niet weten waarom.

Propere HD support voor HDTV's, online leaderboards, achievements, online co-op voor Ikaruga....

En in mijn geval hoef ik geen DC aan te sluiten.

R-Type":5qtrddiw said:
Ken":5qtrddiw said:
Ik zou niet weten waarom.

Propere HD support voor HDTV's, online leaderboards, achievements, online co-op voor Ikaruga....

En in mijn geval hoef ik geen DC aan te sluiten.

En zo is het maar net! Kijk de DC blijft nog steeds prima graphics uitpoepen op VGA, maar op XBLA heb je het Achievements systeem. Dat doet een hoop bewegen. Althans bij mij.

Ik heb bijv vorige week Sonic 1 helemaal doorgespeeld. Ik werd gedreven door de score van vrienden van mij. Dat maakt een standaard game toch leuker zeg maar

Om maar weer even een oud topic te heropenen!

REZ HD! Wat vinden we ervan?

Allereerst is voor mij des te meer bevestigd dat de DC met VGA output toentertijd en zelfs nu gewoon heel strak is. De HD-versie van REZ ziet er wel nog cleaner en strakker uit, hetgeen de game alleen maar eer aan doet.

Verder blijft dit spel gewoon super om te spelen. De 360-controller fungeert zelfs beter dan de DC-controller en de bekende Achievements + online leaderboard doen je nog harder proberen in het spel.

Heeft iemand het spel inmiddels gedownd?

Ik heb 'm gedownload. Ok... Dit, op een HDTV die te groot is voor me kleine kamer.... En dan nog half erinzitten en half :shock:

Pure awesome 8)

Back