What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Planet Event!

Psykick

Loop Survivor
Even weer een schaamteloze Facebook kopie van het event :lol:

Dit keer staat in het teken van twee nieuwe familieleden die een ereplek hebben verdiend in arcade history!

Er zal een highscore battle zijn op deze twee kasten en de winnaar krijgt natuurlijk een leuk presentje!

We gaan dus weer volop knallen met een nog vettere lineup van games. Kom weer gezellig langs en neem je matties, chickies, daddy's, mommy's, kiddies, grannies and grandpa's mee voor een onvergetelijke dag racen, vliegen, fietsen, schieten, boksen, skaten, skiën, hockeyen, sparren, narren, lachen en vooral genieten!

Wanneer? 29 april dus, vanaf 13:00 uur

Waar? Edisonstraat 55 te Zoetermeer. Parkeren kan voor de deur en is gratis!

Kom de hele dag lekker ongelimiteerd gamen voor een vast bedrag!

Entree is €15,-

Kinderen t/m 12 jaar gamen voor €10,-

Als je een hapje wilt eten in de avond kan dat voor €5,- er zal een daghap geserveerd worden. Laat dit bij voorkeur weten, zodat ik rekening kan houden met het aantal eters. Er zal ook overdag een broodje en een snackje zijn. Ook de vega's houden we natuurlijk rekening mee ;)

Hier nog de lijst met games die te spelen zullen zijn ;

The Newcomers :

Star Wars Trilogy DX
Operation Wolf

House of the Dead 2 DLX
The Ocean Hunter
Pang Pang Paradise
Prop Cycle
Enduro Racer
Off Road 3 player
Virtua Racing twin
Outrun Classic DLX
Alpine Racer 2
Point Blank 2
Time Crisis 2
Ninja Assault
Rambo
Quick and Crash
Virtua Cop 3
Silent Scope EX
Crisis Zone
Gunblade
Mortal Kombat X
Street Fighter 3 Third Strike
Super Street Fighter 2 Turbo
Alien vs Predator
Puzzloop
Hot Rod
Bishi Bashi 2 player
Marvel vs Capcom
Raiden 2
Espagaluda 2
Route 66
Star Wars Pod Racer DLX Twin
Wild Pilot
Sega Rally 2 DLX twin
Aqua Jet DLX
Sonic Airhockey
Sega Rally twin
GTI Club Twin
Outrun 2 SP 4 player
Daytona twin
In the Groove 2 Dansmachine
Guitar Freaks V8
Soul Calibur 3
Mushihimesama
Air Trix
Puzzle Bobble
Teenage Mutant Ninja Turtles
Virtua Fighter 3
The Punisher
Final Fight
Strikers 1945 plus
Metal Slug 3
VJ slap
Metal Slug 2
Neo Geo 4 slot cabinet
Mega Tech system
Xybots
Tekken
Mortal Kombat 2
NBA Jam
Fighting Mania
Panic Park
Pac Man
Gundam vs Gundam Next
Donkey Konga Gamecube Demopod
Contra PS2 Demopod
Streets of Rage Megadrive
Mario Bros 3 NES
Typing of the Dead
Mario Kart Double Dash Gamecube op de beamer
 
Helaas kan ik er dan niet bij zijn, is dan mijn "Date of Release" ^_^
Aka verjaardag etc met bijbehorende verplichtingen :/
 
uiteraard ben ik erbij met mn zoontje + eten
misschien dat er nog 3 klasgenoten van mn zoontje komen + eten maar dat zien we tegen die tijd wel
 
Helaas, helaas, helaas kan ik er wederom niet bij zijn...heb die dag een verjaardag. Maart misschien? Tenzij het 25 maart wordt (weekendje weg) en ander in mei, als het niet op de 20e valt (weekend paintballen in Frankrijk).
 
Jammer genoeg ga ik er dit keer waarschijnlijk ook niet bij zijn. Dat is het weekend van carnaval, en hoewel ik dat niet zo erg vind om te missen heb ik wel twee kinderen die niks liever doen dan carnavallen. Ze lopen die dag ook mee in de kinderoptocht.
 
Cageman":y4e7foyi said:
Jammer genoeg ga ik er dit keer waarschijnlijk ook niet bij zijn. Dat is het weekend van carnaval, en hoewel ik dat niet zo erg vind om te missen heb ik wel twee kinderen die niks liever doen dan carnavallen. Ze lopen die dag ook mee in de kinderoptocht.

Zo blij dat ik weg ben uit brabant ver weg van dat kolere feest :P Sterkte man!
 
Wij houden ieder jaar een LAN party tijdens carnaval. Over de gaming geluiden hoor je de blaasmuziek buiten niet meer :lol:
 
Vooralsnog ben ik er alleen 's avonds zonder eten. Als dit verandert dan laat ik het weten.
 
Pfff had veel zin maar mijn mn mattie moet ineens een spoed dienst draaien.... :/
Dus helaas ga ik het niet redden. Tot de volgende!
 
Back
Top