Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Hey,
Ik verwacht er ook te zijn, met 2 kids, en misschien dat er nog een vriend meegaat.
Ik doe niet mee aan de Outrun challenge Ik weet niet tot hoelaat ik kan blijven.
Misschien dat als er nog plek is, ik op dat moment nog besluit om mee te doen.
Psykick, ik kom toch naar het evenement. Ik eet mee, maar doe niet mee aan het toernooi. Heb die avond een afspraak, ik ga iets na het eten ongeveer weg.
:lol: :lol: altijd leuk om te horen
wij zijn er helaas niet bij dit weekend....
hoop dat het lekker druk wordt en jullie allemaal fun hebben.
Ben benieuwd wie de Outrun winnaar zal worden
Heb je ook een PM gestuurd gisteren, maar omdat je die nog niet gelezen hebt ook maar even hier. Ik moet helaas cancellen omdat Binus onverwacht moet werken