What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Planet event op 13 augustus!

Ik kom uit Arnhem en ik ben er best vaak bij. Vind de reis ook niet zo'n probleem.
Alleen als het elk weekend open is, dan rij je niet ff op en neer om ff een uurtje (of 2) binnen te wandelen.
 
Ik ben er laatste half jaar te weinig geweest. Elke keer andere verplichtingen. Als Retroplanet elk weekend open gaat, wordt het (voor mij) wat makkelijker om een bezoekje te plannen
 
Da Dude":17s0a221 said:
Ik kom uit Arnhem en ik ben er best vaak bij. Vind de reis ook niet zo'n probleem.
Alleen als het elk weekend open is, dan rij je niet ff op en neer om ff een uurtje (of 2) binnen te wandelen.
Ahhja ben ik met je eens, is leuk voor 1x in de maand maar ieder weekend is niet te doen, is toch 2,5u heen en 2,5u terug...

Denk wel dat als ik dichterbij zou wonen veel weekenden daar zou door brengen :)
 
Helaas dit keer weer niet...moet een beetje doorklussen om eindelijk m'n game room af te krijgen...verbouwen moet wel binnen twee weken af zijn. In september kom ik hopelijk weer langs, mits het niet 10 september is.
 
Zou heel graag willen, maar door een onverwachte succesvolle winnend bod op catawiki, is mijn budget verdampt :(
Kan wel eindelijk na 33 jaar de Lego 6980 bouwen :D
 
Back
Top