What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro planet bij Editie NL

Mooie keeping a bro hanging high five aan het einde :lol:
Echt gaaf om te zien hoe arcade weer terug op de kaart wordt gezet op deze manier!

Sp33dFr34k":1dsbr285 said:
Zag het gister ja, tof!

Heb je die journalist nu laten winnen met een potje SF Has? :P

Haha, ja natuurlijk. Die gast gebruikte maar één knop en was zuur geweest als ik hem had afgemaakt :mrgreen:

Naar aanleiding van die nieuwe hal wilde ze weten hoe het was en dan kom je al snel bij Retro Planet terecht :)

Voor de rest thnx guys ;)

Als je dan die nieuwe hal ziet in Utrecht en daarna Retro Planet, dan is er maar één die het echte gevoel heeft en dat is wel de laatste imo.
Het verschil tussen iets wat puur met winst is opgezet tegen een echte liefhebber!

En die ene dude moet niet zeiken over €15 want daar koop je niet eens één game voor op de current gen consoles laat staan een retro game want die markt is helemaal nuts gegaan de laatste jaren. DIe weet echt niet waar hij het over heeft...wat een aap.

Zat vrijdag avond op de bank drukke dag gehad wou net een slok koffie nemen zie ik die arcade pooier in beeld.
Haha mooi man ouwe hamburgerkoning .

beau":2dd120ij said:
Zat vrijdag avond op de bank drukke dag gehad wou net een slok koffie nemen zie ik die arcade pooier in beeld.
Haha mooi man ouwe hamburgerkoning .

Hahaha, dat is de beste omschrijving, "Arcadepooier" :mrgreen:

Wat een kutje is die knakker met zijn 15 euro :P

Die nieuwe arcades vind ik maar niks, geeft mij maar de oude school shit. Blijft toch een pracht collectie zo hoor Has!

Jankerd met z'n 15 euro inderdaad! Wel top dat het over Gamestate gaat en bijna het hele stuk in Zoetermeer met Has is, de echte arcade koning van NL. Leuk dat er steeds meer in de media verschijnt over Retro Planet. Goed werk!!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk

Inderdaad het gaat eigenlijk helemaal niet over Gamestate dus dat is mooi.

Wat me nog het meest stoort is dat ik sowieso de toegevoegde waarde niet zie in een negatieve stem bij een item dat overduidelijk een mooi stukje promotiewerk is, daarnaast is die knakker ook nog van Gamekings. Als echte gamer zou je een gat in de lucht moeten springen bij dit soort initiatieven.

Hij zal net begonnen zijn met gamen toen de ps3 uitkwam vermoed ik. :D

Milspex":ws1pfefz said:
Wat me nog het meest stoort is dat ik sowieso de toegevoegde waarde niet zie in een negatieve stem bij een item dat overduidelijk een mooi stukje promotiewerk is, daarnaast is die knakker ook nog van Gamekings. Als echte gamer zou je een gat in de lucht moeten springen bij dit soort initiatieven.

Helemaal mee eens!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk

Ook mee eens, Maar dat is wel echt Nederlands. Niet de manager interviewen, maar een iemand die er "verstand" van heeft, en niet in de arcade businness zit. En dan ook nog een azijnzeiker. Dan is het wel heel erg SBS6.

Gamestate wordt niet zelf geinterviewd. Vond ik wel wat vreemd. En dan na Hasan ff een sulletje die wat te nuilen heeft.
Kom op.

Ja, die lul die effe ging uitleggen waarom arcadehallen verdwenen zijn. pffff. Die gast die lult uit zijn reet.

Leuk leuk! Wanneer is de volgende editie van Retro Planet? Is alweer een tijdje geleden dat ik geweest ben/

Back