What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

retro games in nieuwe disney film

Vandaag was dan eindelijk de dag waar ik, na al die dooie uren verven, naartoe had gewerkt. Assemblage!
Ik merk wel dat ik de 'poten' hoger moet maken want ik kan net over de cab heen kijken. Heeft iemand toevallig een Nintendo cab staan die ff snel kan meten hoe hoog de cab van de grond staat en hoe hoog de cab in het geheel is? Dan kan ik ff checken wat ik moet toevoegen aan CM's

Gaaf hoor! Is de constructie stevig genoeg voor een CRT? Ben het wel eens over de artwork, zonde.. ;)

ne0":1ofmeklv said:
Gaaf hoor! Is de constructie stevig genoeg voor een CRT? Ben het wel eens over de artwork, zonde.. ;)

Gaat inderdaad hard nu ;)
De constructie zou steviger moeten zijn dan het origineel gezien het materiaal en het feit dat ik de standaard support latten voor het scherm heb vervangen door dikkere. Just in case.

Cool hoor, petje af! Komt dit in alle NL bioscopen te staan of bijv. alleen de Pathe filialen?

Peet1979":165pmw72 said:
Cool hoor, petje af! Komt dit in alle NL bioscopen te staan of bijv. alleen de Pathe filialen?
Ik weet niet precies in welke het de bedoeling was om ze te gaan neerzetten :(

Ik loop wat achter met het posten van de foto's maar de bouw is vrijwel klaar. Ik heb het scherm, control panel, audio en verlichting er in zitten en al getest. Het werkt perfect. Gelukkig gaat het scherm vanzelf aan zodra er een video input binnen komt want het zou gaar zijn als de cab open moet om het scherm aan te zetten ;)

Back