Thanks! Ik zou ook gepast trots zijn als ik het mag uitvoeren.Cageman":3g88kvcf said:Dit is waanzinnig. Internationale allure in de arcade-wereld, imo.
Psykick":31luyakz said:Vet Jinxz, wel interesse, dus laat me maar weten hoe of wat![]()
ckong":2zqx8w4u said:Psykick":2zqx8w4u said:Vet Jinxz, wel interesse, dus laat me maar weten hoe of wat![]()
Ik heb ook interesse, hou me a.u.b. op de hoogte. Maarre, als je dit op DLF post worden ze gek, of niet, weet het niet, het zijn nogal puristen daar. Anyway, het zal daar zeker veel reuring geven.
Paar vraagjes, puur uit intersse:
- waar heb je originele buttons gevonden? Kan ik namelijk haast niet geloven. Ik weet wel dat er op KLOV iermand bezig is om ze te reproduceren, 100% gemodelleerd naar origineel, maar nog steeds repro.
- RAL is toch een Europees kleurcoderingssysteem? Gebruikt Disney dit?
- Orignele Joysticks? Waar komen die dan vandaan?
- Hoe worden de cabs samengsteld? Met binnenwerk (monitor en oveirge electronica)?
- Behoefte aan repro coin doors?
Wel top hoor dit, zeer interessant en leuk om te volgen.
De game is uit de duim gezogen voor zover ik weet dus als ie ergens speelbaar is dan zal ie gewoon op een PCtje draaien. Heb 'm gisteren op m'n Ipad gezet.ZeMMiK":2zqx8w4u said:zit er nu een Pctje in of is die game nu echt op een PCB?
lijkt me een leuke game om te hebben.
DLX":381yy87v said:Ja toch... komt ie eerst met een Vewlix aan en dan nu een Fix-it-Felix...
ckong":381yy87v said:Die buttons van Mike´s Arcade heb ik ook op mijn DK, zien er goed uit, maar zijn zeker niet origineel. De origenele Nintendo artikelcode is niet meer dan dat. Mocht je meer willen weten over de repro buttons waar ik het over had, check dan deze link: http://forums.arcade-museum.com/showthr ... do+buttons
De joystick van Mike is wel origeneel Nintendo, ben benieuwd hoe groot zijn stock is. En de kleuren zien er op het plaatje aardig goed uit. Ik ben destijds met de hele cab (blauwe DK) naar de Praxis gegaan en heb daar de kleur gematched.Is uiteindelijk goed gelukt. Ga je ze trouwens ook in het rood aanbieden? Oranje is Mario Bros, rood en blauw voor DK.
Jij en ik bedoelen dezelde repro coin door, er is ook een post over op DLF. Ze worden waarschijnlijk binnekort geproduceerd en ik heb er 1 besteld. Trouwens, de coinmechs en dergelijke die origineel op de Nintendo zitten worden nog steeds verkocht door de fabrikant Asahi Seiko. Dit is ook een interessante link daarover: http://forums.arcade-museum.com/showthread.php?t=199154
Ik wens je veel succes met dit project, kan leuk worden. Ga je ook kale cabs aanbieden, dus zonder artwork en of niet geschilderd?

Thanks!joeks":2akiwbd6 said:Mooie vorderingen Jinxz!
Disney zit gewoon in NL. Waarschijnlijk zijn ze net als Warner Bros een PR/marketing bureau die voornamelijk met het promoten van hun product bezig zijn. Dus Hugo Boss pakken i.p.v. pluche pakken met flapschoenen :lol:Cageman":2g4wpshk said:Vette shit hoor. Waar moet je dan naartoe trouwens? Zit Disney ook in NL, of moet je toch echt naar Mickey Mouse in Parijs? ;-)