Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Zag de trailer net in de bios voor Brave. Film ziet er best goed uit, zou zomaar eens erg leuk kunnen gaan worden. Stond er wel even van te kijken, een feest der herkenning!
Ik hoop het ook. Ik denk alleen wel dat ie origineel in een goede staat verkeerde omdat ze die cab op de foto met opzet hebben 'toegetakeld' om 'm oud en retro te laten lijken. Als je de CP ziet dan besef je je gelijk dat ze nog nooit een oude cabinet hebben gezien met originele wear en tear :
Voor degene die ik sprak op Eurocade m.b.t. Wreck it Ralph. Ik heb een positieve reactie gekregen Disney en ze hebben m'n voorstel naar de productmanager van Wreck it Ralph doorgezet.
Nooit geschoten is altijd mis
Ik hoop dat het wat wordt!
Ik had Disney een email gestuurd om de interesse te polsen voor Wreck-it-Ralph/Fix-it-Felix Arcade cabinets in bioscopen ter promotie van de film. Dus 1:1 replica's van DK cabs met Fix-it-Felix artwork. Optioneel met bijvoorbeeld een herhalende filmtrailer van WiW of misschien zelfs de game die op Facebook staat.
Nice... ik ga nu op hun verzoek een offerte-traject in. Als er meer mensen interesse hebben in een replica DK woodie... let me know. Ik neem er zelf ook eentje net als Bencao74 uit Duitsland. De prijs hoop ik a.s. maandag te hebben.