What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

retro computer dag

Helemaal mee eens op die MSX Metal Gear in orginele doos na dan :P Maar ja wel 259 euro is wel weer te veel van het goede
 
Mittens666":8kehyua9 said:
Helemaal mee eens op die MSX Metal Gear in orginele doos na dan :P Maar ja wel 259 euro is wel weer te veel van het goede

Maar MSX MG gaat standaard voor hoge prijzen over de toonbank. Dat is een aardig collector's item in goede, complete staat.

Wat Ken bedoelde is dat dat sjappie met die Virtua On Stick, 70 euro vraagt voor iets waar ie in Tokyo bv. 70 yen voor zou betalen.
 
worden er nog meer van dit soort beurzen georganiseerd? veel verder dan op de rommelmarkt in de plaatselijke sporthal kom ik nooit en daar staan altijd dezelfde gasten met hun snes zooi
 
Back
Top