Rijnhal in Arnhem?ruderudie":2oglbpnt said:Is dat iets denken jullie, die retro computer dag op 7 oktober?
ruderudie":3l7a38sa said:Is dat iets denken jullie, die retro computer dag op 7 oktober?
Ken":1rlp2pp5 said:Heb wel wat leuke dingen gekocht bij Rklok, aardige gozer trouwens.
Had geen camera bij me, die is op dit moment met een maatje mee naar Japan.
an die stoffige, sullerige dorkmeisters zonder enige sociale contactvaardigheden die denken dat ze een berg van goud op tafel hebben liggen.
ruderudie":38afv8gu said:an die stoffige, sullerige dorkmeisters zonder enige sociale contactvaardigheden die denken dat ze een berg van goud op tafel hebben liggen.
Ja het was mooi volk wat daar rondliep, ook bezoekers. Ongeveer 80 procent had een muffe zweetlucht om zich heen hangen, en bij iedereen die naast me aan het graaien was kwam tevens een enorme graflucht uit zijn smoel.