What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Beurzen agenda.

Zondag is er weer een Bonami beurs in Apeldoorn.

Ik ga iig wel even kijken. Vermaak mij er altijd wel. Laatste keer een paar mooie games gekocht voor de PC. 10 voor Assasins Creed Blag Flag. Nieuw in folie. en 3 euro oid voor Saints Row 4 voor mijn kids.
Die keer ervoor ging ik met minder naar huis dan dat ik kwam (

De traditie wordt ook bij bonami doorgevoerd om steeds meer te vragen om binnen te komen.
4,- Euro entree.
Dit viel me in Deurne al op, maar ik ga niet meer als ze meer dan 5 euro vragen om alleen binnen te komen.
Niet om het geld, maar principe kwestie. Ik blijf het belachelijk vinden om te moeten betalen om een beurs binnen te komen. :mrgreen:
 
Da Dude":3sknopa6 said:
Zondag is er weer een Bonami beurs in Apeldoorn.

Ik ga iig wel even kijken. Vermaak mij er altijd wel. Laatste keer een paar mooie games gekocht voor de PC. 10 voor Assasins Creed Blag Flag. Nieuw in folie. en 3 euro oid voor Saints Row 4 voor mijn kids.
Die keer ervoor ging ik met minder naar huis dan dat ik kwam (

De traditie wordt ook bij bonami doorgevoerd om steeds meer te vragen om binnen te komen.
4,- Euro entree.
Dit viel me in Deurne al op, maar ik ga niet meer als ze meer dan 5 euro vragen om alleen binnen te komen.
Niet om het geld, maar principe kwestie. Ik blijf het belachelijk vinden om te moeten betalen om een beurs binnen te komen. :mrgreen:

:mrgreen: die stempel die je ook krijgt..
 
Ik heb er 2 mooie boeken bij, lunch bij de mac, en 4 euro entree met een mooie stempel.
Ach ik heb aan slechtere dingen 10 euro uitgegeven.
En het is altijd wel erg gezellig
 
Da Dude":cw798mo6 said:
Ik heb er 2 mooie boeken bij, lunch bij de mac, en 4 euro entree met een mooie stempel.
Ach ik heb aan slechtere dingen 10 euro uitgegeven.
En het is altijd wel erg gezellig

yup, dat was het ook zeker.. heb 2 Atari JAG! games gekocht en goldeneye voor de n64 :mrgreen:
 
Back
Top