What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Beurzen agenda.

Nee, ik sla deze over. Laatste keer niks gezien waar ik mijn zinnen op heb kunnen zetten..
 
Ik ga altijd wel even, het is 40 minuten rijden, en veel mensen ken ik die er komen/staan. Het is altijd wel gezellig. Qua spullen zit er weinig bij wat ik echt zoek. Al kom ik elke keer wel wat tegen.
 
Gisteren weer naar de Bonami beurs geweest.

Meer met kenissen en bekenden zitten ouwehoeren dan dat ik door bakken met games heb zitten neuzen.

Ik heb een pokemon mini en een extra game gekocht voor me handheld collectie.
Beide nieuw en nog gesealed. Niet voor lang :lol: Ik wil het wel een keertje proberen.

256px-Pok%C3%A9mon_mini_system.jpg


Ik heb dit jaar meer uitgedeeld dan gekocht. Had nog vanalles liggen om weg te geven ;-)
Kwam met minder thuis dan dat ik ging. :mrgreen: #vrouw blij#

Nog wat mensen naar het forum verwezen die ooit een cab willen.

Ook weer een forum member (Mr. Loo) leren kennen.

Al met al weer een leuke dag gehad.
 
Da Dude":1j1kb6ru said:
Gisteren weer naar de Bonami beurs geweest.

Meer met kenissen en bekenden zitten ouwehoeren dan dat ik door bakken met games heb zitten neuzen.

Ik heb een pokemon mini en een extra game gekocht voor me handheld collectie.
Beide nieuw en nog gesealed. Niet voor lang :lol: Ik wil het wel een keertje proberen.

256px-Pok%C3%A9mon_mini_system.jpg


Ik heb dit jaar meer uitgedeeld dan gekocht. Had nog vanalles liggen om weg te geven ;-)
Kwam met minder thuis dan dat ik ging. :mrgreen: #vrouw blij#

Nog wat mensen naar het forum verwezen die ooit een cab willen.

Ook weer een forum member (Mr. Loo) leren kennen.

Al met al weer een leuke dag gehad.
Leuk ding en batterij levensduur van een eeuw ofzo.
Ik heb Pokemon Shock Tetris, super game.
Er is ook een soort van Platformer met Pichachu, maar die heb ik nooit gezien op ebay..... :cry:
Pokémon Race mini (ポケモンレースミニ?)
9f658293f80a18e321a23c0bbac5e9c8.png

http://en.wikipedia.org/wiki/Pokémon_mini
Als je er daar 2 van op de kop kan zien te tikken houd ik me aanbevolen....
Pokémon Race mini en Tetris zijn naar mijn mening ook de enige echte coole games voor dit systeem.
 
Hey, ik heb pokomon pinball en pokemon party.
Leuk dat ze die ge-emuleerd hebben. wist niet dat het er was
 
Bonami organiseerd dit jaar 3 beurzen

De 14e Retro SpelComputer Beurs vindt plaats op

Zondag - 24 Maart - 2013

Van 10:00 - 16:00

Sporthal Matenpark
Heemradenlaan 130
7329BZ Apeldoorn




De 15e Retro SpelComputer Beurs vindt plaats op

Zondag - 9 juni - 2013

Van 10:00 - 16:00

IJssportcentrum
Antoon Coolenlaan 3
5644RX Eindhoven

Entree is 2 euro



De 16e Retro SpelComputer Beurs vindt plaats op

Zondag - 29 september - 2013

Van 10:00 - 16:00

Sporthal Matenpark
Heemradenlaan 130
7329BZ Apeldoorn

Entree is 2 euro
 
De 16e Retro SpelComputer Beurs vindt plaats op

Zondag - 29 september - 2013

Van 10:00 - 16:00

Sporthal Matenpark
Heemradenlaan 130
7329BZ Apeldoorn

Entree is 2 euro

Wie gaat allemaal???? ikzelf ga 's ochtends even kijken voor wat games
 
Ik zal ook van de partij zijn deze zondag. Alhoewel ik betwijfel of er nog veel voor mij te vinden is, vind ik het wel leuk om even door de bakken te neuzen en hier en daar met bekenden te kletsen. Hopelijk valt er ook ietwat meer te spelen, alleen maar Sonic Wings 3 begint me een beetje uit de keel te hangen. Mocht je me weten te vinden, geef me maar even een por.

Mark -~-
 
Ik ben makkelijk te herkennen met mijn witte Chewibacca surfdude t-shirt.
Voor de mensen die mijn kop niet kennen, hekennen me daaraan dan wel.
 
Sorry jongens, maar mijn auto heeft besloten dat ik niet naar de Bonami Retro Spelcomputer Beurs toe ga. Iets in de auto (en nee, de lichten heb ik niet 'per ongeluk' aan laten staan) heeft de accu voor de 2e keer in 2 weken helemaal leeggezogen, en ik ga hem maandag langs de garage brengen, want er is iets goed mis hier.

Balen, want ik had ernaartoe geleefd. Jammer. Enfin, er is nog het Retro Event van 26 oktober en de volgende Bonami beurs in Schiedam op 3 november.

Mark -~-
 
Back
Top