ruderudie
Bullet Dodger
Ik had een JAP saturn gereserveerd bij Ronnie en direct even kennis gemaakt met hem en Marc (Almighty). Daarna langs de stand van Psykick en Beatmaster, en jongens bedankt nog voor de mooie prijs voor de Pulstar MVS en de movestrip. Ook Pooyan nog een hand gegeven, maar helaas niet meer tot een gesprek gekomen.
Mooi om te zien dat het Nozomi volk bestaat uit erg relaxte kerels en inderdaad mooi als je eens goed met mensen over je hobby kunt praten. In mijn directe omgeving is dat meestal moeilijk met uitzondering van een aantal vrienden en mijn broer.
Helaas was 80% van het beursvolk weer ongewassen en stonk het in de Blauwe Brug toen ik de 2e keer binnen kwam nadat ik wat stuff in de auto was gaan leggen weer flink naar zweet. De temperatuur liep ook aardig op moet ik zeggen en soms moest je een stand echt voorbij lopen omdat er iemand zo hard stond te stinken dat je er niet goed van werd. Maar goed, dat soort publiek trek je nu eenmaal grotendeels op een retro computerbeurs met focus op atari ed. Wel weer veel mooie types gezien.
21 mei gaat een mooie dag worden met alle Nozomi gasten in één ruimte.
Mooi om te zien dat het Nozomi volk bestaat uit erg relaxte kerels en inderdaad mooi als je eens goed met mensen over je hobby kunt praten. In mijn directe omgeving is dat meestal moeilijk met uitzondering van een aantal vrienden en mijn broer.
Helaas was 80% van het beursvolk weer ongewassen en stonk het in de Blauwe Brug toen ik de 2e keer binnen kwam nadat ik wat stuff in de auto was gaan leggen weer flink naar zweet. De temperatuur liep ook aardig op moet ik zeggen en soms moest je een stand echt voorbij lopen omdat er iemand zo hard stond te stinken dat je er niet goed van werd. Maar goed, dat soort publiek trek je nu eenmaal grotendeels op een retro computerbeurs met focus op atari ed. Wel weer veel mooie types gezien.
21 mei gaat een mooie dag worden met alle Nozomi gasten in één ruimte.