What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro beurs Apeldoorn, 06-03-2011

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
T'is nu 95% zeker dat ik met Cyberdrifter en zijn zwager even een kijkje kom nemen. Nog geen idee hoe laat, maar kijk uit naar 3 gasten in een eco-mobiel (mijn tijdelijke lease-hybride).
Daar past zeker geen cab in, dus zou bescherm ik mezelf ook nog een beetje tegen mezelf :P
 
(helaas?) niet. Ik sta morgen met een biertje langs de grote optocht in Prinsenbeek. Daarna de kroeg in 8)
 
ben vroeg wakker, dus waarschijnlijk ga ik ook wel even kijken, als ik permissie krijg. :D 😉
 
Gezellig weer vandaag.
En ook een paar forumleden irl leren kennen.

Jammergenoeg Ratson wel gemist.
volgende keer hopelijk wel.

Iemand nog iets gekocht?
ik heb 1 atari t-shirt gekocht, en voor me zoon wat nieuwe spellen voor zijn gba
 
Was wel weer leuk om even rond te lopen en wat mensen te ontmoeten. Heb niets gekocht want ben toch meer arcade minded.
 
Niet meer geweest, had op zich geen zak te doen maar ziek :(
 
lol die garfield jas is echt te elite!

img_7067.jpg


hoe waren de prijzen? nog goede aanbiedingen?
 
Prijzen qua Hardware valt mee. voor 15 euro heb je een nette SNES of Genesis.
Prijzen van games verschilt heel erg.
Bij de 1 vragen ze dumpprijzen, en de ander wil er de hoofdprijs voor.

Ikzelf maak altijd een rondje, en dan de 2 keer ga ik pas spullen kopen.

Ik vond de 2e zaal wel erg donker nu. maar volgens mij is die nog niet af.

En kwamen de neus papillen nog aan hun trekken dit keer?
Ik was vroeg, ik heb er geen last van gehad op een enkele met watervrees na
 
15 is ook netjes. Maar met doos.....................tja.
Het karton is meer waard dan de hardware :shock: :shock: :shock:

Ik wil me handhelds ook in doos. En dan betaal je meer........veeeeel meer :?
 
Da Dude":iyglt4vc said:
15 is ook netjes. Maar met doos.....................tja.
Het karton is meer waard dan de hardware :shock: :shock: :shock:

Ik wil me handhelds ook in doos. En dan betaal je meer........veeeeel meer :?

Mee eens. Ik ben ook zo anaal dat ik alles in de originele doos wil hebben. Heb eigenlijk nooit begrepen waarom mensen de doos van een console wegmikken..
 
ik ook niet. maarja.
Ik bewaarde ook nooit me lego doosjes toen ik klein was. Nu is het geld waard.
 
2 oktober is het weer zo ver
De 2e beurs in Apeldoorn voor dit jaar.

Zijn er nog mensen die gaan???
Alleen al leuk om even te kijken en bij te kletsen met vrienden en kennissen.
 
Back
Top