What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro beurs Apeldoorn, 06-03-2011

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
bonami%20maart%202011.gif

Ga zelf ook nog ff kijken.
 
kom er dus net achter dat 6 maart carnavalszondag is.. hmm.. :?
 
Gaan er nog mensen uit Den Haag/Rotterdam? Misschien geinig om met elkaar mee te karren.
 
Ik ga waarschijnlijk ook maar ik betwijfel of je mij in je auto wil hebben, als ik niet aan het smoken ben dan ouwehoer ik wel non stop:D
Als ik ga zal het wel met de vriendin zijn.
 
ga zelf vrij vroeg en met een uurtje of 2 heb ik het wel weer gezien.
 
Als ik me te pletter verveel die dag ga ik ff kijken en anders niet :) ps kan iemand ff een ander animated gifje photoshoppen? Dit kan niet meer in 2011 (ook niet in 2001). Hoop dat ik niemand op de pik trap :)
 
Ik ga wel met mijn oudste zoon.
Hij is net 7 geworden. Maar die gaat voor zijn gba.
 
ne0":20wucioy said:
ps kan iemand ff een ander animated gifje photoshoppen? Dit kan niet meer in 2011 (ook niet in 2001). Hoop dat ik niemand op de pik trap :)

Juist niet, Dit illustreert nou precies zoals het is. :D
 
Precies. Gemaakt door iemand die weinig daglicht ziet en enorm naar zweet ruikt.. man, wat ruft het altijd op die retro-dagen.. :-|
 
volgens mij je niet lekker geurig ruften als je alleen maar chips eet...
 
Ik ben verkouden. Dat komt wel goed.

Maar ik ga ook niet om vele aankopen te doen.
Sommige lopen weg met komplete boodschappen tassen vol.

Gewoon weer kijken wat er allemaal op retro gebied is.
C64 groep is altijd wel leuk (me eerste computer thuis).
Ronnie staat er altijd.
Robert-Jan heeft altijd wel een stand voor MSX.
en zo zijn er nog een paar die ik ken van vroeger.

En wie weet een handheld erbij.
De vorige keer kwam ik thuis met een "Mega Duck" en wat spelletjes
En mijn zoon met 5 spellen voor zijn GBA, waarvan 2 gratis gekregen omdat die jongen het leuk vond dat hij met een GBA liep ipv een NDS. (Mijn zoontje was toen 6).


De Megaduck.
300px-Mega_duck_cougar_boy_and_games_Lighter_Sharper.jpg
 
Hebben ze goed gedaan.. not :roll:

6 maart is carnavalszondag; dat wordt waarschijnlijk geen beurs bezoeken voor deze jongen. Mijn zoontje heeft al carnavalskleertjes klaarliggen, zondag is de grote optocht hier in Prinsenbeek.
 
Misschien dat ik met Cyberdrifter nog even langskom ... maar da's nog niet zeker.
 
Gewoon ff gaan, altijd leuk.

Ben wel benieuwd naar de forumleden "in real life"
 
Da Dude":2bbe75ii said:
Gewoon ff gaan, altijd leuk.

Ben wel benieuwd naar de forumleden "in real life"

Da's makkelijk; Marc ziet er uit als een groen bolletje, s913 als een konijn (niet in de buurt komen), en jij hebt geen benen.

Makkie.
 
Uhm ... dan word ik door het onderste woord uit jouw avatar wel erg angstig :shock:

:mrgreen:
 
Uhm ... dan word ik door het onderste woord uit jouw avatar wel erg angstig

ehhh en AFTER Burner dan ???....doet me dan aan Chili Con Carne met veel bonen en uien denken. 😉



Da's makkelijk; Marc ziet er uit als een groen bolletje, s913 als een konijn (niet in de buurt komen), en jij hebt geen benen.

Daar heb je gelijk in. ik ben Robin en zit op de nozomi Hyves.
Wou daar ff kijken of ik koppen met namen kon vergelijken.

Ratson ken ik van foto hier op het forum.
Ronnie ken ik al lang voordat ik dit forum kende.
En Hasan, maar die komt niet (zit ver weg las ik ergens).

Ik zal uitkijken naar konijnen enzo.
 
Back
Top