What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

retro beurs 5 oktober 2008 Apeldoorn.

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
5 Oktober 2008 - Retro Beurs - Wijkcentrum De Stolp

Violierenplein 101 te Apeldoorn

Entree is slechts 1,- euro.

bonami-oktober-2008.gif


Zelf zal ik er ook weer zijn samen met R.Klok.
 
Voor mij erg uit de richting en gezien de vorige keer in Rotterdam was het zeker niet de moeite om hiervoor 30 euro benzine op te rijden. Dat was een vrij kansloze beurs met een hoop meuk tegen woekerprijzen. Hoe was die vorige beurs in Apeldoorn?
 
Die viel eigenlijk ook wel iets tegen.
De prijzen zijn idd vaak aan de iets te hoge kant maar daar lul je gewoon nog wat vanaf.
Maar elke beurs is toch weer anders aangezien ik al bij meerdere aanwezig ben geweest.
Soms ligt er best leuk spul tussen alleen veel pal games...zucht.
 
Als de interesse er nog is van mijn kant dan wil ik eventueel ernaar toe gaan.

Wil alleen gaan voor de zeldzame Japanse spellen voor de Neo Geo AES en de PC Engine. En natuurlijk voor de Commodore 64 en de Amiga 600 spellen.

Andere console spellen interesseren me niet echt meer.

Misschien kan Paul aka jel min me overhalen want die begon over deze retro beurs te praten. Aardige gozer die veel weet over retro games en graag erover wilt praten. Maar geen vroege vogel die daar wilt komen maar omstreeks 10 uur .

Wanneer begint de retro beurs eigenlijk anders is het mooie spul al weg voordat mijn reis begint van Gouda naar Apeldoorn. 😉

En laat Ronnie is een zootje Japanse Shmup spellen mee nemen dan kan mijn dag niet meer stuk. En zie ik hem in het echt ook i.p.v. een vage kale kop die op een foto staat verscholen. :lol:
 
@ Grimlock: Als je op zoek bent naar zeldzame games kun je beter in je nest blijven liggen, want op die beurzen hebben ze meestal 99% common crap. Vorige keer in Schiedam was er welgeteld 1 kerel met 4 AES games. Hij durfde gewoon rond de 100 euro voor Samurai Shodown 1 te vragen, terwijl de box helemaal gaar was. En zo zijn er erg veel verkopers die denken dat hun spul enorme waarde heeft terwijl het op ebay voor een derde wordt verkocht.

Leuk om een keer rond te lopen maar verwacht er echt niet te veel van.
 
Beste ruderudie:

Misschien is dat wel het beste idee om gewoon in mijn nest te blijven.
Hoor veel verhalen over retro beurzen maar nooit over aparte spellen die je haast niet tegen komt.

Vraag me af wat het nut dan heb om naar een retro beurs te gaan als die gewone PAL spellen op Ebay en op marktplaats kan krijgen.

Ik dacht ga met 300 - 600 euro even kijken wat ik daar eventueel kan kopen maar 100 euro voor Samurai Shodown is belachelijk duur. Voordat geld heb ik bijna Radiant Silvergun voor de Saturn voor 130 euro.

Dan kijk ik af en toe hier op het forum voor een leuke deal.😉

Nog bedankt voor je bericht.
 
@ Grimlock:
Je moet het gewoon zien als een leuk dagje uit 😉
Maar als je bepaalde games zoekt dan kun je gerust een pm sturen naar Ronnie en mischien kan hij het dan voor je meenemen.
De mooiste beurs die ik heb gezien was afgelopen jaar in Duitsland en daar zaten echt veel goede titels tussen.
Mag toch altijd graag even neuzen en aangezien ik hier ook een nes heb kom ik nooit met lege handen thuis :P
 
almighty":b2tw0slz said:
@ Grimlock:
Je moet het gewoon zien als een leuk dagje uit 😉
Maar als je bepaalde games zoekt dan kun je gerust een pm sturen naar Ronnie en mischien kan hij het dan voor je meenemen.
De mooiste beurs die ik heb gezien was afgelopen jaar in Duitsland en daar zaten echt veel goede titels tussen.
Mag toch altijd graag even neuzen en aangezien ik hier ook een nes heb kom ik nooit met lege handen thuis :P

Oke, een leuk dagje uit met Paul, Ronnie en jij.
Wie kom er nog meer naar de retro beurs.

Dan gelijk naar Ronnie lopen kan niet missen.

Gezellig met elkaar praten en veel bier drinken.8)

Ik zal volgende week maandag een e-mail naar Ronnie sturen dan is hij toch terug van vakantie.
 
Het is toch altijd wel grappig om te gaan, maar hou het in ieder geval in omgeving van Rotterdam of Den Haag, heb het idee dat er dan meer interessante stands staan dan in het midden van het land. Zal wel aan mij liggen...

Ik ben er 5 oktober niet bij, dan ben ik aan het shoppen in Akihabara...
 
Ken":2zz0lrro said:
Het is toch altijd wel grappig om te gaan, maar hou het in ieder geval in omgeving van Rotterdam of Den Haag, heb het idee dat er dan meer interessante stands staan dan in het midden van het land. Zal wel aan mij liggen...

Ik ben er 5 oktober niet bij, dan ben ik aan het shoppen in Akihabara...
Kan best zo zijn Ken want die in Apeldoorn zijn naar mijn idee ook het minst.
En je kunt uiteraard beter shoppen in Akihabara 8)
 
almighty":h236qdn1 said:
Ken":h236qdn1 said:
Het is toch altijd wel grappig om te gaan, maar hou het in ieder geval in omgeving van Rotterdam of Den Haag, heb het idee dat er dan meer interessante stands staan dan in het midden van het land. Zal wel aan mij liggen...

Ik ben er 5 oktober niet bij, dan ben ik aan het shoppen in Akihabara...
Kan best zo zijn Ken want die in Apeldoorn zijn naar mijn idee ook het minst.
En je kunt uiteraard beter shoppen in Akihabara 8)

Oh, jammer had er meer van verwacht.

Ik speel voornamelijk Japanse spellen en vooral Shmups.

Ben toch niet op vakantie geweest misschien is het ook leuk om weer naar Akihabara te gaan. De laatste keer was ik samen met me vrienden in 2001 geweest.

Ken: Je gaat zeker elk jaar naar Akihabara. 8)
 
Akihabara zal voor mij voorlopig nog wel een droom blijven. Erg jammer, want wat muzzle me daarvan heeft verteld klinkt als een gamersparadijs.

Dus ga ik denk ik toch maar even kijken in Apeldoorn, is beter dan niets. Bovendien, Ronnie staat er en die heeft misschien wat leuke dingen bij zich.
 
Ben vandaag even naar de retro spelcomputerbeurs in apeldoorn geweest, ongeveer van 13.00 uur tot 15.00 uur. Ondanks het slechte weer (wat moet je anders doen op zo'n regenachtige kille dag) vond ik het erg rustig (zie foto's), maar ik heb onder andere van rklok gehoord dat het toch wel lekker door liep. Beter dan vorig jaar, toen het mooi weer was. Na een paar uur en wat shmup's rijker vond ik het wel best en ben weer naar huis gegaan om met een whisky (tje) lekker bij de open haard te gaan zitten.

Hier nog een paar foto's zodat iedereen kan zien wat ze gmist hebben (of niet).


Cimg0004.jpg


Cimg0006.jpg


Cimg0008.jpg


Cimg0009.jpg


Cimg0012.jpg


Cimg0029.jpg


Cimg0014.jpg


Cimg0024.jpg


Cimg0020.jpg
 
Ik ben jaloers.....


Gaat morgen maar weer naar Akiba 8)
 
Thanks voor de pics .. zag er wel goed georganiseerd uit.

Hadden veel Japans Megadrive spul of niet?
 
Gameholic":2miqx0j8 said:
Thanks voor de pics .. zag er wel goed georganiseerd uit.

Hadden veel Japans Megadrive spul of niet?

Nee, ik heb er niet specifiek op gelet, maar ik kan me niet herinneren ook maar iets japans te hebben gezien, behalve bij Ronnie uiteraard, en hier en daar een paar Japanse PS2 games (is blijkbaar ook al retro, net als de vele xbox games die uitgestald stonden).
 
Back
Top