A
Anonymous
Guest
Was een leuke dag maar helaas erg rustig.Is wel even een uurtje lekker druk geweest maar in de middag weinig volk.
Hier even wat pics van de dag zelf,
Heb me hier nog wel mee vermaakt
Eigen fotos en als er meer onlinne zijn (anders standhouders) dan post ik er nog wel wat.
Hier even wat pics van de dag zelf,
Heb me hier nog wel mee vermaakt
Eigen fotos en als er meer onlinne zijn (anders standhouders) dan post ik er nog wel wat.