A
Anonymous
Guest
Deze game is zeker een van de minste van de RE reeks, maar wel een hele leuke game.
Zit nu in het moeras gedeelte en ziet er allemaal erg gelikt uit.
Kan de game eigenlijk moeilijk loslaten en ben ook bang dat ik vandaag/morgen de game zal uitspelen, want echt moeilijk is hij niet.
Zit nu in het moeras gedeelte en ziet er allemaal erg gelikt uit.
Kan de game eigenlijk moeilijk loslaten en ben ook bang dat ik vandaag/morgen de game zal uitspelen, want echt moeilijk is hij niet.