Als je behoefte hebt aan een specifiek (maatwerk) harness, een RGB mod, recap van voeding of chassis, eenvoudige reparatie van componenten/bedrading, etc: je kunt bij mij terecht. Ik vraag er óf niks voor (bij weinig werk), of een kleine vergoeding/trade bij wat lastigere dingen.
PM is je vriend ;-)
PM is je vriend ;-)