What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ratson's Minicade

Master System collectie! cool. Shinobi en Wonderboy III zijn mijn favorites
hmmm, volgens mij moet die mvs een stukje van de muur i.v.m. ruimte om goed voor het paneel te staan. :lol:
thanks voor de pics.
 
@d: De kast staat net ver genoeg van de muur af,maar is op de foto,s niet goed te zien(heb trouwens ong. 150 ms games 8) )
@S913: In de hal staat momenteel dit:
DSC00510.jpg
(idee van mijn vriendin)maar er is een US snes onderweg met
Chrono Trigger
Breath of Fire II
Soulblazer
Rock n Roll racing
Ik denk dat ik veel tijd in de hal ga doorbrengen
En dat zwarte ronde ding in mijn minicade is mijn koelkast/beertender :D
 
Een beertender naast je cab, Grandioos! :lol: Dat console hoekje met Happy Tree Friends, Brandblusser, retro TV's en tafeltje is bijna te lief voor woorden.

Leuk man! :)
 
goatboy":hyazocs5 said:
Dat console hoekje met Happy Tree Friends, Brandblusser..

Nooit risico's nemen als je Breath of Fire II gaat spelen. Gewoonweg verstandig :-)
 
:lol: ,ja die drie rpg's zit ik echt naar uit te kijken.Alle 3 compleet en in goede staat(kostte me wel een rib uit mijn neogeo collectie maar goed)
Aangezien ik toch al aan het showen ben dan maar gelijk goed:
Air1.jpg

Air2.jpg

Dat is de andere gamehoek met ps2,master system,megadrive,nes en 360.
En niet te vergeten: VLIEGTUIGSTOELEN,de bigseat uitvoering 8)
 
Volgens mij zitten de stoelen echt lekker :)

Ook leuke fotos, altijd leuk om andere game(s) rooms te zien!
 
Leuk Ratson! Ziet er idd knus uit en veel gamehoekjes man! Hebbie nog ruimte over om tv te kijken of gebeurt dat ook vanuit de air seats?
 
Ik heb nog ruimte om tv te kijken,fatoenlijk lopen door de woonkamer is een ander verhaal.Het is een beetje vol,zeker gezien er volgende maand een silverball photoplay komt voor het vrouwtje.
 
Die stijl en layout komen me bekend voor, heeft een gast op SRK voor je gemaakt zeker?
 
Gekocht van Tok op ne-geo.com
Maar ze worden gemaakt door een gozer die zichzelf ecksnine noemt.
 
Ratson":37a8jett said:
Maar ze worden gemaakt door een gozer die zichzelf ecksnine noemt.
Dat is hem ja, levert echt topkwaliteit. :)
 
Inderdaad ik ben erg onder de indruk van de manier hoe die ze maakt echt geweldig.

@wibraman: Toen ik bij je was stond er ook een giga joystick van een niet te spelen spel,als je die wilt wegdoen hou ik me aanbevolen
 
Haha ja, maar die kwam uit de fabriek, deze is door iemand zelf gemaakt, wat dus behoorlijk goed gelukt is :)

Maar ik zal het in m'n achterhoofd houden, eerst wil ik nog een keer (een wanhopige) poging doen om het spel te spelen :lol:
 
Back
Top