What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RATSON RUIMT OP!!!

Status
Not open for further replies.
DKCR, NGPC Collection, SNESX3 ZIJN VERKOCHT.

golden Hori snes pad, Pop n Bounce full kit en Gamecube keyboard/controller zijn nog steeds in de aanbieding.
Heb ook nog Final Fantasy VII, de ps1 platinum versie en de PC platinum versie(big box)
Konami minicade+gameboy en 4 games is er ook nog.


Open to offers/trades

zelf geinteresseerd in:
Taito F3 games(losse jap of USA met mobo. regio vrij mobo is ook welkom)
MVS 1 Slot mobo
jamma boards( bijv SFII)
 
BUMP, Dit is je kans op een goede deal.
Heb alle advertenties op MP wat overzichtelijker gemaakt en dingen toegevoegd.
http://verkopers.marktplaats.nl/7160869
Er is wel geboden op de DC met alles erbij maar aan die persoon verkoop ik niks en die wil ik al helemaal niet meer in mijn huis hebben.
 
Als er mensen zijn die een idee hebben van wat een eerlijke prijs voor de DC set zou zijn, stuur dan een pm naar mij of trailblazer800.
Of plaats het even hier. Hij heeft interesse maar ik wil hem geen poot uitdraaien en hij wil mij niet lowballen(we zijn het er wel over eens dat het meer als 100 waard is.
Niet in ad vermeld: vga box, stepdown voor consoles.

Thanks.
 
MF 1.5 en Reco statue VERKOCHT.

Nieuwe advertenties toegevoegd.
 
Sega master system is verkocht.
Bump, hoe sneller het weg is hoe beter!
 
Dreamcast is verkocht!
Doe een bod op andere dingen, voor maandag betaald of afgehaald betekent special price.
Just make me an offer.
 
Ratson":2xrv4euu said:
Weekend deal: Gokujyou Parodius voor €78,- inclusief aangetekend verzenden.
Sla je slag!

Erg goed aanbod, die neem ik (altijd een beetje spijt gehad dat ik die van mij weg heb gedaan).

PM onderweg.
 
Parodius is verkocht aan ckong.
Bedankt jongens,ben erg blij dat alles in de community is gebleven. Behalve de sms, maar die is naar een newborn collector dus dat zit ook wel goed.
Als er nog iets op MP staat waar iemand interesse in heeft dan hoor ik het wel.
 
Taito F3 mobo(jap)+Puzzle Bobble2X, Puzzle Bobble 3(beiden jap)
€80,- inclusief verzenden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top