What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ratson Congrats

Gefeliciteerd ouwe dibbes!
 
Wat een leuke schapencakejes.
Gefeliciteerd schatje ook al heb ik dat allang gedaan vandaag. Maar nog niet op nozomi dus bij deze.
 
Bedankt allemaal maar laten we even 1 ding voor eens en altijd duidelijk maken:

Ook al is het niet te horen IK BEN EEN HAGENEES GROEN EN GEEL IN HART EN NIEREN! :mrgreen:
 
Ratson":29uhf9zn said:
Bedankt allemaal maar laten we even 1 ding voor eens en altijd duidelijk maken:

Ook al is het niet te horen IK BEN EEN HAGENEES GROEN EN GEEL IN HART EN NIEREN! :mrgreen:

Ik ging gelijk ff de medische encyclopedie checken voor een groen en geel hart en nieren... in het menselijk lichaam kan ik in die kleuren niks anders vinden dan GAL en PUS :D
 
wat een foto weer. Hoe vind je ze toch iedere keer weer :D
 
Da Dude":jql50ztc said:
google is mijn vriend. ik doe altijd wel moeite iets leuks te vinden

Die wiet taart heb je gewoon thuis staan en gewoon een foto van genomen :mrgreen:
 
Back
Top