loempiavreter
Arcade Local
- Joined
- Oct 2, 2005
- Messages
- 73
- Reaction score
- 0
Ik ben nu in japan voor 2 weken, en ik zit eraan te denken om een Raijin supergun aan te schaffen, bij http://www.mak-jp.com/
Ik heb echter nog een aantal vragen. Werkt ie op een PAL tv? Zou ik de RGB kabel moeten vervangen (en waar zou ik een goeie vervanging kunnen vinden in een nederlandse shop, en anders op het internet)?
Heb ik iets van een step down converter nodig zodat zichzelf niet opblaast?
Ik heb echter nog een aantal vragen. Werkt ie op een PAL tv? Zou ik de RGB kabel moeten vervangen (en waar zou ik een goeie vervanging kunnen vinden in een nederlandse shop, en anders op het internet)?
Heb ik iets van een step down converter nodig zodat zichzelf niet opblaast?