What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Rai, arcade machines, wtf! duur!

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Jammer dat ik het zo laat zie en er geen tijd voor kan maken. Volgend jaar wil ik er wel eens heen.
Zoals het er nu uit ziet ga ik volgend jaar naar JAEPO in Japan met een Japanse maat van me. Heb er zin an ;)
 
vandaag geweest
vet hoor veel 4d darkrides
nieuwe namco en sega machines gezien

the walking dead flipper gespeeld

bijna bartop gekocht uit china met 400 in 1 erop voor 70 koopje volgens mij

maar idd wel duur was er op invite

gr robert
 
Klinkt goed. Is er ergens een lijst te vinden met games die er waren of kan jij die noemen?
 
Die Walking Dead Pinball! M'n vrouw zei meteen al dat ze veel tolereert, maar een tweede flipperkast kwam er niet in...zucht (heb er ook helaas echt niet de ruimte voor).
 
Degene die hier nog één keer begint over wat hij niet mag van zijn vrouw kick ik van het forum ;)
 
Cageman":20fn1svc said:
Degene die hier nog één keer begint over wat hij niet mag van zijn vrouw kick ik van het forum ;)

Ik mag van m'n levenspartner niet...

(Sorry, ik ben nou eenmaal een etterbak).
 
ha ha
heb ik hier al eens meer gelezen
ten eerste get your own room!!!!

en misschien nog wel belangrijker,vraag wat zij heel graag wil hebben
en dat dan ook geven!!!

weinig discussie meer dan

en nee seks kennen z :D :D :D e wel hoor
 
Back
Top