A
Anonymous
Guest
Zoals velen al op andere fora hebben gelezen komt er op 16 feb 2006 een nieuwe shmup voor onze geliefde Dreamcast, genaamd Radilgy van Milestone.
Het was natuurlijk te verwachten dat het weer een shmup zou worden maar anderzijds vind ik dat helemaal niet erg. Zeker de cellshaded graphics spreken me aan.
En wordt zelfs gezegd dat Sega in Japan via Sega Direct Dreamcast bundels gaat verkopen voor 70 euro; dus een DC met de game erbij.
Ik ben benieuwd of het hier gewoon een witte DC betreft (wat denk ik het geval zal zijn) of dat het hier zal gaan om een nieuwe speciale editie.
Hieronder wat screenshots:
En een directe link:
http://www.mile-stone.co.jp/product/radirgy/radi_top_main.html
Het was natuurlijk te verwachten dat het weer een shmup zou worden maar anderzijds vind ik dat helemaal niet erg. Zeker de cellshaded graphics spreken me aan.
En wordt zelfs gezegd dat Sega in Japan via Sega Direct Dreamcast bundels gaat verkopen voor 70 euro; dus een DC met de game erbij.
Ik ben benieuwd of het hier gewoon een witte DC betreft (wat denk ik het geval zal zijn) of dat het hier zal gaan om een nieuwe speciale editie.
Hieronder wat screenshots:
En een directe link:
http://www.mile-stone.co.jp/product/radirgy/radi_top_main.html
