Ah, sorry guys, ik zat midden in een Proefwerk week en moest leren. Gister ben ik naar Duitsland geweest dus replyen op dit topic zat er even niet in.
Misschien heb ik mijn mening over de X360 wel te snel klaar staan, maar ik zie het geweldige goede van de X360 niet in. Ik heb er uitgebreid op gespeelt (nee niet gehele dagen), en vond het eerlijk gezegt een beetje tegenvallen. Swieso wijkt mijn voorkeur uit naar Nintendo/Sony, die hebben gewoon meer wat ik zoek qua games. Ik zal wel even een rijtje maken waarom ik de X360 niks vind:
#Niet veel Japanse support qua games
#Weining goede RPG's (Dit is een beetje een voorspelling).
#Vind het design niet zo mooi.
#Games spreken mij niet aan, dit kan nog veranderen maar er is een grote kans dat het niet verandert.
#Ben niet echt een online gamer, dus dat geweldige online spreekt mij ook niiet zo erg aan.
#Je moet betalen voor online.
#Sony heeft de franchises die ik leuk vind. (Dit is meer een rede om de PS3 te kopen maar toch).
#Ben niet onder de indruk toen ik erop speelde voor het eerst, wat ik bij alle andere consoles waarop ik heb gespeeld wel had. Het gevoel van dit is de "shit" mist gewoon bij mij.
Dit soort topics krijgt heeft alleen maar flamewars tot gevolg, daarom de lock. En ik heb ook absoluut geen zin om eindeloze discussies te voeren over dit onderwerp. Daar voel ik me echt te oud voor. De helft van de replies hier heb ik niet eens gelezen, ik ga niet 20 meter text doorspitten om vervolgens eenzelfde reply te geven.
Ik wil hier nog even iets over zeggen. Het is niet het topic wat flame wars veroorzaakt maar de replies. Ik heb mijn column ook even op een andere website gezet waar het anders ging als hier. Kan je de link wel geven

. Daar had het ook verreweg niks weg van een flamewar.
Sorry als ik onrespectloos over kwam want ik heb veel respect voor jullie guys. Idemdito voor "doen alsof je alle wijsheid bezit".