What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

psp stuk :(

RoOd

Shmup Veteran
Joined
Sep 18, 2005
Messages
1,260
Reaction score
0
Location
Haarlem
in een dwaze actie van mijn kat is mijn psp van een kleine hoogte ter aarde gestort en vertoont hij wat kuren.

Start soms helemaal niet op, start op en crashed dan, start alleen op zonder memory card, start alleen op zonder game ....

iemand die dit wel eens gehad heeft? ik moet zeggen dat het vet frustrerend is zeker net ik helemaal naar oostenrijk gereden ben zonder dat ding te kunnen gebruiken :(

ideeen en suggesties zijn welkom
 
Jeez, lijkt wel aan de tijd van het jaar te liggen. Ding had een opleving maar loopt gewoon keihard vast tijdens een update.
Doet nu niks meer , iemand al eens geprobeert een psp te unbricken?

ga er zo maar eens mee aan de slag, het is toch geen ski weer vandaag met die bomen die op de lift zijn gewaaid :shock:
 
Die dingen kunnen niks hebben helaas dus RIP psp van RoOd :(
 
unbricken schijnt vrij makkelijk te zijn met een pandora battery.
Het probleem dat ie heeft na de val zal daar waarschijnlijk niet mee opgelost zijn.
 
ja die pandora battery probeer ik te fixen maarja dat is ook weer niet zo makkelijk zonder werkende psp. ik hou jullie wel op de hoogte :P
 
nou zo ben ik dan ook wel weer dat ik jullie even op de hoogte hou zoals beloofd.

Vandaag na bijna 2 (!!!) jaar doet hij het weer (voor hoe lang weet niemand).
Na 30000 keer het aan en uit knopje bediend te hebben, talloze keren een magic memory stick gemaakt te hebben en een pandora batterij een miljoen keer erin en eruit gedaan te hebben, startte het flash progje op en werkte het na 240 keer proberen ook!!!

ik ben de koning van geduld en blij met mijn oude liefde :)

snel naar de kelder de games zoeken!!!!
 
toch maar even nieuw moederbord besteld en net ingebouwd. redelijk makkelijk en meteen even goed geflashed.

/schreeuwend door de kamer loopt: JAAAA!!
 
Back
Top