What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PSP ceramic White giga pack

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Zowel in het zwart als wit te verkrijgen natuurlijk.
PSP Giga pack is 280 euro, shipping 30 euro.

Release date is 17 november.

Ken

ps. welkom op het forum 8)

psp1000g1cw.jpg

Natuurlijk moet je eerst geld overmaken.. :? het is een normale gang van zaken dat je eerst betaald want men/Ken gaat natuurlijk niks voorschieten.

In de winkel betaal je ook eerst voor je het product mee naar huis mag nemen(tenzij het een actie is met pas in 2007 betalen).. En op eBay oid ook.

Ken is heel betrouwbaar en dat heeft ie al meerdere malen bewezen, dus wees niet bang ^^

Op het pakketje staat een tracking nummer die je op internet kunt opzoeken.
Daar kun je zien waar het pakketje op dat moment is en bovendien staat mijn adres er ook op en telefoonnummers in zowel Japan als Nederland.
Geld overmaken kan gewoon naar postbank in Nederland, dan haal ik de PSP op de 17e, doe die meteen op de bus en die zal er niet langer dan 3 dagen over doen.
Laat het maar weten!

Ken is heel erg betrouwbaar! Ik krijg regelmatig mijn shit via hem en alles komt ALTIJD MINT aan! PS Ken, je sig is vet...radio head - paranoid android ;)

Okey man no problem, kut voor je.

Okey mensen de GIGA pack ligt in de winkel, 280 euro voor de pack, 30 euro voor shipping. Totaal dus 310 euro voor de Giga pack incl. shipping.

Voor diegenen die niet weten wat aan de giga pack anders is dan de value pack:
er zit een klein standaardje bij en een 1 gig memort card die in de winkel iets van 70 euro is dus tel uit je winst.

Back