What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PS2 import of PAL...

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ja voor 100 euro hoef ik hem hier niet te posten haha.
Op Otaku snappen ze ook niet echt waarom deze ineens zo duur is.

Ik heb toevallig vorige week op Ebay Mushihimesama PS2 (mint als het goed is) gekocht voor 103 (!) euro.

En nu las ik dat bij Mushi en Ibara de game niet zo lekker geport is, standaard met interlacing (en filters?). Er zijn gasten op fora die een "de-interlace ppf patch" hebben gemaakt, maar die kan je natuurlijk alleen gebruiken op een ISO. Dus staat de inferieure originele versie straks ongebruikt in de kast :)

Verder ook nog Dondonpachi Dai-Ou-Jou en ESPgaluda voor PS2 gekocht, die hadden ze gelukkig nog bij Play-Asia. Ongeveer 55 euro per stuk. En dat schijnen ook net de beste van de 4 ports te zijn, 240p in tate-mode als ik het goed heb.

Mushi en Espgaluda zijn de beste ports op de ps2.
Ik raak Ibara wel kwijt op shmups :)

Ken":3emqrmt1 said:
Als je Ibara op de PS2 wilt verkopen hou ik me aanbevolen.
Maar ga jij ook deze prijs betalen Ken?
Kunnen we niet iets regelen?Als ik hem op shmup forum post ben ik hem zo kwijt.
Wou Espgaluda ook kopen bij excellent.com, helaas nu ff uitverkocht.

En wat moet jij nu met een (slechte) poort van een game als deze op pcb :?

Ik heb Ibara weggedaan op PS2, maar het is de enige PS2 CAVE Port die ik nog moet hebben. Wat wil je er voor hebben?

Back