A
Anonymous
Guest
Hallo,
Ik heb een klein probleempje als ik import games speel op mijn met modchip omgebouwde Playstation 2. Zowel bij Japanse games als SFIII: 3rd Strike als Amerikaanse zoals Tales of Legendia past het beeld niet helemaal op mijn tv. Aan de onder- en bovenkant vallen er kleine stukjes weg.
Het is opzich niet zo erg want de spellen zijn prima speelbaar, maar ik vroeg me toch af of ik hier iets aan kan doen.
Vaak kan je in de games zelf het beeld wel verschuiven, maar het probleem is daarmee niet opgelost want het beeld is gewoon te 'groot' voor het scherm zegmaar. Ik kan dan dus alleen kiezen of ik de onder- of bovenkant wil missen eigenlijk
.
De PS2 is aangesloten via component op een 81 cm Sony Bravia LCD. Ik heb ook in de PS2 settings al geprobeerd om het beeld op 16:9 en 4:3 te zetten etc. maar dit heeft geen effect als je een spel opstart.
Het is een tijdje geleden dat ik een PAL game in mijn PS2 heb gehad maar volgens mij heb ik het probleem daarbij niet.
Alvast bedankt
.
Ik heb een klein probleempje als ik import games speel op mijn met modchip omgebouwde Playstation 2. Zowel bij Japanse games als SFIII: 3rd Strike als Amerikaanse zoals Tales of Legendia past het beeld niet helemaal op mijn tv. Aan de onder- en bovenkant vallen er kleine stukjes weg.
Het is opzich niet zo erg want de spellen zijn prima speelbaar, maar ik vroeg me toch af of ik hier iets aan kan doen.
Vaak kan je in de games zelf het beeld wel verschuiven, maar het probleem is daarmee niet opgelost want het beeld is gewoon te 'groot' voor het scherm zegmaar. Ik kan dan dus alleen kiezen of ik de onder- of bovenkant wil missen eigenlijk
De PS2 is aangesloten via component op een 81 cm Sony Bravia LCD. Ik heb ook in de PS2 settings al geprobeerd om het beeld op 16:9 en 4:3 te zetten etc. maar dit heeft geen effect als je een spel opstart.
Het is een tijdje geleden dat ik een PAL game in mijn PS2 heb gehad maar volgens mij heb ik het probleem daarbij niet.
Alvast bedankt