What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Proficiat Mart!

HOERA! Gefeliciteerd ouwe dibbes!
 
Ook nog even op het forum dan maar.

Gefeliciteerd bro!
 
Wat voelt een mens zich toch enorm jarig met dingen als het nozomi forum en facebook :)
Bedankt allemaal voor de felicitaties.

Dit weekend ben ik een lekker weekendje weg.
Maar de vrijdag erna ben ik weer in het NGC en heb ik voor iedere aanwezige natuurlijk taart :)
 
Yo man, gefeliciteerd

Als je terug komt staat er een Virtua Cop 3 en Ghost Squad met perfect beeld
voor je klaar in het NGC! 8) 8) 8)

gr Pas
 
Beatmaster-P":3hcb8p0i said:
Yo man, gefeliciteerd

Als je terug komt staat er een Virtua Cop 3 en Ghost Squad met perfect beeld
voor je klaar in het NGC! 8) 8) 8)

gr Pas

Zo, dat is een prima verjaardagscadeau !! :D
Wat vreselijk vet !
 
Yep! Gisteren trok Pas even de stoute schoenen aan en even Virtua Cop 3 en Ghost Squad via netboot gespeeld, wat bruut is dat!!

Guns en zo werken perfect, dus laat al die shooters maar komen nu hehe

Beeld staat er ook weer strak bij idd!
 
Back
Top