Voordat ik ga pluizen en zoeken; misschien weet iemand het zó uit zijn hoofd:
Ik heb een XBOX360 met de originele VGA kabel aangesloten op een Blast City (standaard chassis, MS2930). Als ik de cab aanzet, en dan de XBOX, blijft het beeld zwart. Trek ik nu de VGA kabel los, en er weer in, meteen beeld. Zelfde probleem heb ik ook als ik de XBOX uitzet en dan weer aanzet. Ook weer geen beeld. Wederom VGA kabel los, VGA kabel vast, beeld.
Blast is ingesteld op 31khz, XBOX staat op 640x480, Normal display. Ik kan me niet herinneren dat ik dit met bv een Naomi heb gehad, maar dat ga ik nog ff testen.
Iemand een idee?
Ik heb een XBOX360 met de originele VGA kabel aangesloten op een Blast City (standaard chassis, MS2930). Als ik de cab aanzet, en dan de XBOX, blijft het beeld zwart. Trek ik nu de VGA kabel los, en er weer in, meteen beeld. Zelfde probleem heb ik ook als ik de XBOX uitzet en dan weer aanzet. Ook weer geen beeld. Wederom VGA kabel los, VGA kabel vast, beeld.
Blast is ingesteld op 31khz, XBOX staat op 640x480, Normal display. Ik kan me niet herinneren dat ik dit met bv een Naomi heb gehad, maar dat ga ik nog ff testen.
Iemand een idee?