What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Probleem nieuwe flash banner

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
De nieuwe flash banner geeft problemen in Firefox. De banner herlaadt niet alleen zichzelf maar ook de pagina; na een paar seconden ga je steeds weer terug naar forum.nozomi.nl wat navigeren onmogelijk maakt.

Ik heb nu de extensie FlashBlock moeten installeren om nog over het forum te kunnen surfen.

das raar, dan doet firefox iets raars.
Er zit namelijk een link ingebakken die het pas doet zodra je erop klikt en die brengt je dan terug naar de forum beginpagina.

althans dat doet hij keurig in IE :)

zijn er nog anderen die FF gebruiken en dit probleem hebben?
zo ja dan kan ik die link er wel uithalen hoor maar ik vind hetwel relaxed om op de banner t eklikken en naar de beginpage te gaan.

Ligt aan de flash plugin voor linux, banner ziet er ook een stuk minder uit (zonder de draaiende achtergrond en menu). Firefox in Windows geeft geen problemen. Denk dus niet dat er veel mensen last van hebben..

Back