Ken
High Score Hunter
De demo van PES 2008 staat online op Xbox Live. Ik heb vanmiddag de demo gedownload en heb een kwartier zitten schelden voordat ik maar weer overging op Call of Duty 4. Hoe kun je een serie zo verkrachten, dat het gewoon onspeelbaar wordt? PES stond toch zo bekend om z'n gameplay? Dit is al jaren niet meer het geval, en het dieptepunt was de Xbox 360 versie van PES6. De graphics zijn wel iets beter, maar who gives a fuck. De framerate is af en toe om te huilen, het publiek klinkt voor geen meter en dan nog het geluid van het fluitje van de scheids, slidings en reddingen van de keeper, het slaat echt helemaal nergens op. Voetbal is anno 2007 meer van de panna en de truukjes, ik zou er bijna zelf mee gaan kappen omdat ik me zo erger aan deze zogenaamde pleintjes trends. En nou zie je het weer terug ook in een all time favourite game serie en dat doet pijn. Dit is em niet, dit wordt em niet en ik ben wederom gedesillusioneerd.
KUT!
KUT!