retrocab
Candy Cab Regular
help
mijn terminator 2 start niet meer.
gaat naat bootscherm met roms alles oke
dan wil hij starten maar bij hetschermdat midway laat zien,pats reset ofzo
en begint hij weer opnieuw met bootscherm
soms zegt hij c mos u46 fault zou hetdat kunnen zijn??
de voltage gemeten aan de prin met aangesloten stekker 5.1 v en 12.1 v
iemand idee??
gr robert
mijn terminator 2 start niet meer.
gaat naat bootscherm met roms alles oke
dan wil hij starten maar bij hetschermdat midway laat zien,pats reset ofzo
en begint hij weer opnieuw met bootscherm
soms zegt hij c mos u46 fault zou hetdat kunnen zijn??
de voltage gemeten aan de prin met aangesloten stekker 5.1 v en 12.1 v
iemand idee??
gr robert