What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PRIJSVRAAG! Ontwerp de nieuwe forum header!

Status
Not open for further replies.
Nog maar een inzending van mijn kant, misschien maak ik vanavond nog wel een derde ;)

nozomiheader2copy5wm.jpg


Hope you like it, Ken 8)
 
Awesome dudes. Dat wordt nog retelastig.
 
Ziet er naar uit dat je de komende tijd wel ff vooruit kan met de headers

Zeer Stylish boys, keep it up!!
 
Winnaar zal om 1 uur 's middags morgen worden bekend gemaakt.
Dan zal meteen ook de winnende header online staan.
 
ff onthouden om het te checken morgen :mrgreen: najah ik kijk toch wel elke dag op het forum over het algemeen, maar ik post meestal niks :P
 
Dus je kan nog inleveren voor 1 uur of niet?
Ik wil er opzich nog één maken, so tell me please :roll:

EDIT: Nvm, kan er niks leuks meer van maken. Om 1 uur zal ik wel even checken wie de winnaar is :)
 
And the winner is...

Dem. !!
zomi13di.jpg

2e plaats: Gungrave
nozomiheader2copy5wm.jpg

3e plaats: Kiriyama
nozomiheader5eb.gif


Bijna alle andere headers zullen ook gebruikt worden de komende weken!
Als we er doorheen zijn doen we gewoon weer een nieuwe prijsvraag voor de headers, dus hou het in de gaten. Bedankt allen voor jullie bijdrage, we appreciate it. Als je toch nog graag ook jouw header op het forum wilt zien kun je deze altijd bij Mildoe of mij inleveren.
 
Ik vind die van Kiriyama het mooist, die van Gungrave ook wel, alleen daarvan vind ik het Nozomi logo weer lelijk.
En die van Dem.? Tja, net als de Veronica / Panorama etc... 'verkoopt' het natuurlijk beter als er wat leuke grietjes op de voorkant staan, ik vind het jammer.
 
Gefeliciteerd, Dem.!

@Mano; Zo heeft iedereen wel zijn eigen mening, er is er uiteindelijk een die beslist en daar zullen we vrede mee moeten hebben :) Ik ded het meer voor de lol en om een positieve bijdrage te leveren aan Nozomi, dus Ken; je kan van mij nog wel eens wat verwachten in je inbox zo nu en dan :)
 
Gefeliciteerd Dem....de rest van de inzendingen zullen per week rouleren! Thanks voor de inzet mensen...en blijf ze insturen he :)
 
Hey supervet :D

Thanks a lot 8)
Geweldig.

Edit:
Eh, me persoonlijke mening nog vergeten ook. Kvond eerste inzending van Gungrave erg mooi. 2de ook uiteraard. Stukje cultuur. Zelfde geld voor Kiriyama. Zag zelf niet hoe ik die inzendingen nog kon verbeteren dus koos voor andere invalshoek. Khad nog wat andere dingen in gedachten behalve dees, maar die bewezen lastig te zijn om iets van te maken. Of dit playboy is, meh. Zat de foto's te bekijken om inspiratie op te doen en vond de Shibuya foto's ontzettend bizar. Zat daarom eerst ongelooflijk lang met iets anders te klieren, maar wat ik in gedachte had lukte maar niet om degelijk in photoshop te krijgen, werd veel te druk. Begon dingen weg te halen en toen bleven deze 2 over. 2 Japanse meisjes die aan 't winkelen waren in Shibuya district. Van die district bleef niks over jammer genoeg, maar vond het resultaat toch plezierig.

Heb nog wat andere 'concepten' die ik graag zou proberen, ben nu op vakantie dus zal even moeten wachten tot ik weer thuis ben. Heb meestal wel leuke ideetjes maar uitwerking is een ander verhaal en eindig meestal met iets totaal anders, wat niet altijd slechter is dan wat ik in gedachte had. 8)
 
Kwam aardige tutorial tegen met ideetjes over gebruik sprites. Moest het natuurlijk zelf proberen.

pokespritay5.jpg


Nadeel is dat ie grijs / zwart is. Waar ik absoluut geen fan van ben :x
 
Hey man cool dat je er nog meer wilt maken. Alleen moet die pikachu er echt worden uitgeslagen met een grote met spijkers doorboorde honkbalknuppel. Als je dat zou willen doen graag. Welke foto is dit eigenlijk?
 
The pokémon stays! :evil:

Tis btw Shibuya foto, die ene die ik zo mooi vond ;p
 
Sorry dude maar als ik ergens de site niet mee wil linken is het wel met motherfucking Pokemon. :roll:
 
Oh for crying out loud... Had ik net een foto beetje opgemaakt, sluit ik 'm af zonder te weten wat ik nou precies had gedaan :| :cry: Redden wat er te redden valt... Lelijk en haastig geknipt =/ Dat moet over denk...

Zonder pokémon iig deze keer.

garden2oz7.jpg
 
Als je deze nou in zwart wit doet, nu lijkt het een beetje op een Vanessa Breukhoven banner.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top